Amira pov: Astăzi încep clasa a 12 a , ultimul an de liceu, nu stiu cum au trecut repede 4 ani de liceu , Din cate am aflat de la doamna dirigintă , am aflat ca o sa avem un nou profesor de sport, la noi în liceu nu este înterzis să avem o relație cu un profesor , în timp ce în alte licee este total înterzis, de exemplu colega si tot odata prietena mea cea mai bună , este împreună cu domnul de Istorie, el îi dă meditații , la un moment dat ea la istorie a luat o notă mică , le a spus părinți lor si a pedepsito , vreo 2 luni fara telefon si tableta , pe laptop a lasat-o ca sa vorbeasca cu noi , iar a iei părinți , au vorbit cu profesorul sa o mediteze si el a fost de acord ea cand a auzit , îl placea foarte mult, și nu avea curaj șa îi spună , eram noi pe hol și vorbeam de el , el trecea pe acolo cu o fata de mână , care era iubita lui la momentul respectiv , ea cand ia văzut a început să plangă , a plecat la baie , el a plecat după ea , iar fata respectiva sa dus la mașină ei și a plecat plina de nervi, și nici bine nu a plecat ca avut accident si masina ei a explodat si a murit pe loc. Dar asta a fost întra a 9 a, el cănd a ajuns la baia fetelor , ea plângea, eram și eu afara cand el a intrat , ea a zis pleaca oricine ai fi ,nu vreau sa vad pe nimeni , el a zis nici chiar pe mine, ea cand a auzit tu ce cauți aici du-te la gagica ta , ea a murit acum câteva secunde au venit pompieri , eu bineinteles am plecat si iam lasat sa discute, ai vrea sa te si cred , ia arătat filmarea si a ramas mască , el a luat-o în brațe și la un moment dat sa dat un pic din îmbrațișare si a sarutat-o ea prima dată nu ia raspuns , până când sa dat în spate si sa spălat pe față ca era plansă toată , și a sărit în brațele lui și la sărutat si de atunci sunt împreună adică de acum 3 ani si jumatate.
CITEȘTI
Profesorul de sport
RomanceEl este Profesor de sport , Ea este eleva, se vor îndrăgosti oare cei doi , restul aflati in carte.