Amira pov: Am ajuns la liceu, cu motocicleta mea, am vrut sa vin cu masina mea dar a luat-o mama
Ca a ei era în service Așa că am luat motocicleta și am.pornit spre liceu și cand am ajuns acolo am facut un drift superb erau tot felul de motociclete și masini care mai de care era un bmw m4 de alta culoare de albastruȘi era a unui băiat sau ma rog a unui profesor ,dar nu prea cred , a facut un drift perfect , iar eu am facut vreo 10 drifturu perfecte și am parcat motocicleta cu fața si mi am dat casca jos și i-am dat-o fetei cu geacă ei cu tot care le uitat aseară la mine , mi am dat drumul la par , și am i-am dat si geacă jos si i le am dat si am plecat spre clasa mea , bineinteles nu înainte de a ma uita la tipul cel nou , am ajuns la clasa aveam noroc că nu a venit diriga,au venit toți colegi , ne am așezat în bănci,bineînteles ca eu eram prima în banca ,fix in prima stau , a venit diriga , dar nu singură , ci tipul cel nou si ne a spus ca el este noul nostru profesor de sport, el sa uitat la toți elevi , dar mai ales la mine cand ma văzut a ramas mască, iar aveam o față de te ai pus cu cine nu trebuie tipule, mai aveam puțin și îl omoram din priviri sa prezentat și am aflat că Îl cheamă Aiden și că are 21 de ani .arată bine rau de tot abia astept ora de sport sa îl zapacesc rau de tot mai ales ca eu fac sală si am pătrățele si eu la ora de sport stau in bustieră și colanți. Pun Pariu ca în fiecare oră se va uita la mine mereu mai ales cand trag la fiare.
CITEȘTI
Profesorul de sport
RomansEl este Profesor de sport , Ea este eleva, se vor îndrăgosti oare cei doi , restul aflati in carte.