Cap.8

848 12 0
                                    

Peste 3 saptamani Amira pov: au trecut aproape o lună de când am început clasa a 12 a , Aiden se comportă ciudat nu știu ce este cu el , de fiecare dată când trec pe lângă si vreau să îi vorbesc se preface ca are altă treabă , așa ca am decis să îl las în pace , la început cand la-m văzut mi sa parut de treaba , dar la începutul săptamanii asta , a început să mă îgnore, nu am înțeles dece ,credeam că poate fie ceva intre noi doi dar m-am înșelat , se pare ca el nu este interesat de o elevă , cred ca îi plac alt gen de fete , Astăzi este vineri ultima zi de liceu pe saptamana asta , acum am istoria si dupa aia sportul , dar nu pot sa fac sportul , am fost operată de apedincită , el nu știe si daca îi spun va crede că mint și pur si simplu ma va pune sa alerg și dacă alerg operatia se va desprinde si va trebui din nou sa ma operez.am intrat in clasa, am luat loc în a 3 banca de pe mijloc si astăzi voi fii ascultata la prima notă, eu am stat 2 saptamani in spital , adica luni a început liceul , Iar miercuri seară am plecat de urgență la spital și ma operat. Am luat un 8 , până acuma mi a m facut lectiile in spital veneau profesori sa imi predea , sau le facem pe camera orele cu profesorii, am luat câteva note la fiecare materie .Ma-m îmbrăcat în haine de sport și am plecat la teren unde erau toți colegii si ma - m așezat pe bancă , proful a venit si ne a spus ca fiecare avem deja o notă și că mai trebuie încă 3 pentru semestrul asta , cu toate ca suntem in luna septembrie , eu i-am spus ca nu pot sa fac sportul deoarece am fost operată si iam arătat scutirea de la spital .si mi a zis ca pot sa dau probă dupa ce mă vindec , la un moment dat vine profa de Romana și îl sărută pe buze iar el nu face nimic , eu eram cu ochii în telefon , Profa îmi zice la un moment dat : auzi , tu nu ai alta treaba de facut , eu îi zic nu nu am altă treabă , sunt operată și nu pot sa fac sportul.

Profesorul de sport Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum