Η άμαξα έφτασε στο ξενοδοχείο. Η θέα ήταν αξιοθαύμαστη, πάνω από τον πράσινο λόφο, δίνοντας σου το πλεονέκτημα να βλέπεις τον γαλάζιο ωκεανό να απλώνεται μπροστά σου, μέχρι που το μάτι σου να μην μπορεί να δει παραπέρα.
Το ξενοδοχείο ήταν ένας μεγάλος βαρβαρικός πύργος. Η μπροστινή μαύρη, σιδερένια πύλη της κεντρικής αυλής άνοιξε με την βοήθεια δύο έγχρωμων νεαρών αγοριών ώστε να περάσει η άμαξα, σταματώντας μπροστά από τα σκαλιά μιας πελώριας πόρτας. Δύο κύριοι με κόκκινη ασορτί στολή βγήκαν από το ξενοδοχείο και κατέβασαν τις βαλίτσες μας, ο ένας από αυτούς άνοιξε την πόρτα της αμαξάς και βοήθησε την Elizabeth να κατέβει κρατώντας της το χέρι. Τον ακολούθησαν και μπήκαν μέσα στην ρεσεψιόν. Στρογγυλή αίθουσα με μεγάλο φεγγίτη, πολλοίς κόσμος και ακριβά "βαριά" έπιπλα. Πλησιάσανε στον πάγκο και ο κύριος ρώτησε τα ονόματα τους. Μόλις ο Λεονάρντο έδωσε τα στοιχεία τους μία κυρία κατευθύνθηκε γοργά προς το μέρος τους.
Κα Λάρα: Κύριε και κυρία Rose. Το όνομα μου είναι Λάρα Γουίλσον. Είμαι η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου και είναι μεγάλη μου τιμή να με είμαι η επιλογή σας, αν και πραγματικά το ξενοδοχείο μου είναι ένα στολίδι περιτριγυρισμένο από μία πανδαισία γαλάζιου και πράσινου.
Ντάριαν: Εγώ σας αφήνω θα τα πούμε μετά... Καλή συνέχεια. Είπε σιγά στο αυτί του Λεονάρντο. Χαμογέλασε κλείνοντας το μάτι του στην Ελίζαμπεθ και προχώρησε προς το δωμάτιο του.
Λέο: *Προσπαθεί σκληρά να κρατήσει την νευριασμένη αντίδραση του* Ευχαριστούμε. Πραγματικά δεν αναμέναμε τέτοια υποδοχή.
Κα Λάρα: Μα είναι δυνατόν! Σε έναν τόσο επιτυχημένο ντεντέκτιβ! Θα ήθελα να επιτρέψετε στην Σαλίνα να σας ξεναγήσει στο ξενοδοχείο. Ο Λέο κοίταξε ερωτηματικά την Ελίζαμπεθ. Οο! Μην ανησυχείτε τα πράγματα σας είναι ήδη τακτοποιημένα στο δωμάτιο σας.
Ελίζαμπεθ: Υπέροχη ιδέα!
Η Σαλίνα προχώρησε μπροστά οδηγώντας τους πέρα από την ρεσεψιόν, στη σκάλα που ανεβαίνει στα δωμάτια. Τεράστιος χρυσός πολυέλαιος έφτανε από την κορυφή του ανακτόρου, στον οποίο είχαν και θέα τα δωμάτια με μπαλκόνια στους διαδρόμους, και κατέληγε λίγα εκατοστά πριν από το πάτωμα. Όλο το ξενοδοχείο είχε πολυτελείς διακόσμηση με κόκκινα χαλιά στις σκάλες και στους διαδρόμους, χρυσά αγάλματα και διακοσμητικά για να στολίζονται όλοι οι χώροι μεγαλοπρεπώς.
Η ξενάγηση του εσωτερικού χώρου τελείωσε με τον Λέο και την Ελίζαμπεθ να έχουν μείνει έκθαμβη από την χλιδή και την διακόσμηση. Η ξενάγηση συνεχίζετε στον κήπο. Όμορφα λουλούδια και σιντριβάνια με λευκά μάρμαρα, όμορφα διακοσμημένα είναι διάσπαρτα σε πολλά σημεία του κήπου. Αλλά αυτό που έκλεβε το μάτι του παρατηρητή ήταν οι περιποιημένη θάμνοι και η ιδιαίτερα καλή φροντίδα των φυτών σε όλη την έκταση του κήπου.
Άρχισαν να απομακρύνονται από τα όμορφα λουλούδια και τα περιποιημένα μονοπατάκια καθώς ακολουθούσαν την υπηρέτρια που τους απομάκρυνε από τον κήπο. Χωρίς να προλάβουν να απομακρυνθούν μερικά μέτρα το όνομα της υπηρέτριας αντήχησε στην αυλή. Γυρνώντας στο κεφάλι τους είδαν την Κα Γουίλσον να περιμένει την Σαλίνα στην κορυφή της εξωτερικής σκάλας. Με βιαστικές κινήσεις αποχαιρέτησε τους δύο πελάτες και κατευθύνθηκε προς την κυρία της προχωρώντας στο πίσω μέρος του ξενοδοχείου ενώ ο Λεονάρντο με την Ελίζαμπεθ συνέχισαν μέσα από τον κήπο για την κεντρική είσοδο. Πίσω από ένα κιόσκι στον κήπο, που είχε καλυφθεί από αναρριχώμενο κισσό, ένας νεαρός με μία κοπέλα ακούγονταν να μαλώνουν, πιστεύοντας πως ήταν μόνη. Ο άντρας φαινόταν καθαρά ότι προσπαθούσε να τραβήξει την κοπέλα κοντά του ενώ αυτή ήθελε να φύγει.
Άντρας: Δεν θα το μάθει κανείς. Στο υπόσχομαι γλυκιά μου.
Κοπέλα: Παρακαλώ κύριε αφήστε με. Αυτό δεν επιτρέπεται. Ούτε να είμαι εδώ.
Άντρας: Δεν είναι κανείς εδώ να μας δεί.
Κοπέλα: Σας είπα όχι κύριε λυπάμαι. Είπε και ακούστηκαν τα βήματα της να χάνονται. Ο άντρας νευριασμένος έφυγε από την αντίθετη μεριά και χάθηκε μέσα στον κήπο. Ο Λεονάρντο προχώρησε μπροστά ενώ η Ελίζαμπεθ στάθηκε λίγο να κοιτάει προς το κιόσκι. O άντρας της γύρισε να δει γιατί δεν τον ακολουθάει, με την εικόνα της να παρακολουθεί τους δύο άγνωστους στα κρυφά γύρισε τα μάτια του αλαζονικά.
Λέο: Δεν πρέπει να είσαι τόσο κουτσομπόλα.
Ελίζαμπεθ: Εννοείτε πώς δεν είμαι κουτσομπόλα. Λέγεται γυναικεία αλληλεγγύη, μπορεί η κοπέλα να ήθελε βοήθεια. Είπε ενοχλημένη και τον προσπέρασε.
YOU ARE READING
꒰🔍꒱ 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐨𝐬𝐞(𝐬) | ❝...𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓿𝓮𝓼 𝓬𝓻𝓪𝓬𝓴❞
Mystery / Thriller༊ Ghosts echo timeless... 𝓕𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓞𝓯 𝓡𝓸𝓼𝓮 II 𝑩𝒐𝒐𝒌 1 II ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | Πηγαίνοντας να κάνουν τις διακοπές τους, το ανδρόγυνο Rose, γίνονται μάρτυρες πειστήριων ενός δολοφονημένου Ρώσου όπου κατευθείαν καταπιάστηκαν να λύσουν. Γύρω απ...