𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑 𝐅 𝐎 𝐔 𝐑
Τα χαιρετίσματα ανταποδόθηκαν από όλα τα πλάτη του τραπεζιού μαζί με τις τυπικές ευγενείς ερωτήσεις για την υγεία του κυρίου Στάνλεϊ και τα νέα από το Λονδίνο. Οι αερολογίες σταμάτησαν όταν ο νομάρχης και η κα Γουίλσον συνέχισαν για το επόμενο τραπέζι. Όλη η βραδιά κύλησε γλυκά με ένα όμορφο συνδυασμό εικόνας από τους περιποιημένους καλεσμένους στον χώρος όσο και στον ήχο από την απαλή μουσική της ορχήστρας, τις συζητήσεις των ανθρώπων και το απαλό ψιλόβροχο έξω, έκαναν αυτή την νύχτα αντάξια της ξεκούρασης, της διασκέδασης των προσδοκιών των διακοπων τους.
Το νεαρού ζευγάρι μπήκε στο δωμάτιο του κουρασμένο εκείνη την νύχτα. Η Έλλη έβαλε την νυχτικιά της και τακτοποίησε τα ρούχα τους, πριν πάει να ξαπλώσει δίπλα από τον άντρα της. Δεν ήθελε πολύ, ίσα να ακουμπήσει το κεφάλι της στο μαξιλάρι και ο Λέο να γυρίσει προς το μέρος της, να την φιλήσει απαλά και με το βλέμμα του να της ζητήσει να το χαϊδέψει απαλά στο μπράτσο του για να κοιμηθεί, όσο την είχε αγκαλιά. Έτσι ο ύπνος δεν άργησε να τους πάρει μαζί του.
Το σταθερό ξύλινο ρολόι έγραφε 03:00 τα ξημερώματα όταν ένας γδούπος ακούστηκε σε όλη την έπαυλη ακολουθούμενος από μια γυναικεία κραυγή. Η Ελίζαμπεθ και ο Λεονάρντο πετάχτηκαν από το κρεβάτι τους και κατευθύνθηκαν προς τον διάδρομο. Ήχησαν οι μηχανές πολλών αμαξιών να σταματάνε μπροστά στην χαλικόστρωτη είσοδο του ξενοδοχείου. Η Ελίζαμπεθ ήταν κρυμμένη πίσω από τον Λεονάρντο προσπαθώντας να δει τι συνέβαινε πίσω από τον ώμο του. Σιγά σιγά ένας ένας οι πελάτες του ξενοδοχείου ξεπρόβαλαν στις πόρτες των δωματίων τους δίνοντας φως στο φεγγαριλουσμένο διάδρομο.
Το δωμάτιο τις προέλευση του ήχου ήταν στο υπόγειο, όπου ήταν εγκατεστημένα τα μαγειρεία και τα δωμάτια του υπηρεσιακού προσωπικού. Το ζευγάρι κατευθύνθηκε προς τα εκεί μαζί με αρκετούς άλλους. Φτάνοντας ήταν αδύνατο να περάσεις με την τόση πολυκοσμία αλλά αυτό ήταν κάτι που λύθηκε γρήγορα όταν ο Λεονάρντο φώναξε ότι είναι αστυνομικοί τις Scotland Yard. Η λαοθάλασσά τραβήχτηκε στην άκρη ώστε να περάσει το ανδρόγυνο.
Το θέαμα που αντίκρισαν ήταν φρικαλέο. Ένας νεαρός άντρας κρεμόταν καρφωμένος στον τοίχο έχοντας γύρω του μεγάλες ποσότητες αίματος διάχυτες στον τοίχο. Από μπροστά του ήταν δέκα άντρες με την ρωσική στρατιωτική ενδυμασία και ο ένας με πολιτικά να μιλάει στην κύρια Γουίλσον. Η Ελίζαμπεθ αντικρίζοντας την εικόνα απέσυρε το βλέμμα της αηδιασμένη και τρομοκρατημένη. Ο Λεονάρντο στάθηκε μπροστά της για να της κρύβει την θεά και φώναξε στους άντρες του ξενοδοχείου να απομακρύνουν τον κόσμο. Η κα Γουίλσον μαζί με τον άγνωστο άνδρα κατευθύνθηκαν προς το μέρος τους.
ESTÁS LEYENDO
꒰🔍꒱ 𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐨𝐬𝐞(𝐬) | ❝...𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓿𝓮𝓼 𝓬𝓻𝓪𝓬𝓴❞
Misterio / Suspenso༊ Ghosts echo timeless... 𝓕𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓞𝓯 𝓡𝓸𝓼𝓮 II 𝑩𝒐𝒐𝒌 1 II ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | Πηγαίνοντας να κάνουν τις διακοπές τους, το ανδρόγυνο Rose, γίνονται μάρτυρες πειστήριων ενός δολοφονημένου Ρώσου όπου κατευθείαν καταπιάστηκαν να λύσουν. Γύρω απ...