Uzela sam crnu peglu za kosu i prikljucila je u uticnicu stavljajuci je na neobicni sto, iznad kojeg se nalazilo zlatno ogledalu.
Krenuvsi peglati svoju crnu, pomalo kovrdzavu kosu cula sam zvono na vratima i istog trenutka prevrnula ocima. Tate opet nema kod kuce pa ja moram ustajati.
Sisla sam niz stepenice i ugledala poznatu osobu kroz pomalo zamagljeni dio vrata.
"Hej Emma" Nasmijala sam se i zagrlila je. Emma je bila moja najbolja drugarica od osnovne skole. Prije 2 godine smo se strasno posvadjale i nas odnos se pomalo utisao ali smo i dalje jako dobro. Zagrlivsi je osjetila sam njen dobro poznati parfem, koji nikada nije mijenjala.
Odmaknula sam se od nje i pokazala joj rukom prema stepenicama
"Idemo u moju sobu" Nasmijala se pokazivajuci svoje ravne, bijele zube. Emma je prelijepa osoba. Mnogi govore kako ona i ja mnogo licimo jer imamo istu boju kose i nos.
Ona je prva usla u sobu i smjestila se na mom krevetu dok sam ja ponovo sjela za svoj stocic nastavljajuci se peglati.
"I... Sta ima?" Upitala sam i pogledala je u ogledalu. Ona je samo slegnula ramenima
"Sve po starom. Zato sam i dosla" Ponovo se nasmijala "Mogle smo u soping malo. Ponestalo mi je odjece, oblacim se kao baba u poslednje vrijeme" Rekla je i ustala sa kreveta gledajuci slike koje su se nalazile pored mog kreveta, zalijepljene u ogromno srce na zidu.
"Naravno. Moram samo nazvati tatu da mi kaze gdje je ostavio kreditnu karticu" Emma je klimnula glavom. Ona dolazi iz veoma bogate porodice. Roditelji joj imaju svoju firmu, dok joj brat radi u New Yorku kao filmski reditelj, tako da joj novac nikada nije bio problem.
"Nadji mi nesto da obucem, dok se ja brzinski nasminkam" Rekla sam joj dok je ona skocila, tapsajuci rukama jer je uvijek to voljela raditi. Nasmijala sam se udarajuci se po celu.
Ona je krenula bacati sve stvari iz mog ormara dok sam ja stavljajuci maskaru gledala svaki sekund kako se moja soba pretvara u haos.
Nakon dugog razmisljanja izabrala je uske, kozne pantalone, Kenzo dzemper, ogromnu sarenu ogrlicu i koznu jaknu.
"Svidja mi se" Rekla sam gledajuci u kombinaciju i usput stavljajuci bronzer.
Nakon dugog ubjedjivanja koje cizme da obucem napokon smo krenule. Stavljajuci kreditnu karticu u torbu, koja se nalazila u tatinoj kancelariji, izasla sam iz kuce i ugledala Emmu kako pali svoju R8.
...
"Ova majica je fina" Rekla sam dok je Emma napravila neku gadljivu facu a ja sam samo prevrnula ocima
"Znas..." Zapocela je i uzela neki dzemper u ruke razgledajuci ga. "Bila sam neki dan na kafi sa Liamom" Cuvsi to, brzo sam skrenula pogled sa nekog kaputa i pogledala je zacudjeno.
"On je cekao brata, koji nije dosao a ja sam samo htjela da kupim kafu i onda me je pozvao" Dok je to pricala gledala je u sve samo ne u mene dok ja nisam skidala pogled sa nje. Malo mi je to bilo cudno jer se njih dvoje nikada nisu druzili, samo kada moraju. I moram priznati da mi je bilo krivo, Liam je uvijek bio samo moj drug. Ne zelim da ga dijelim.
"I...?" Rekla sam i ona se nasmijala, pomalo se zacrvenivsi.
"Pa.. Pomalo mi se svidja. I poljubio me je..." Kada je to rekla meni je ispao telefon iz ruke i prezacudjeno je gledavsi
"U obraz. Ne brini" Pomalo neugodno se nasmijala dok sam ja uzimala telefon sa poda.. Pa bar ono sto je ostalo od njega.
...
Lezala sam sa Liamom u krevetu i zajedno smo citali knjige.
Odnosno on je citao svoju a ja svoju. To smo se dogovorili jos od malena. Svaki mjesec dolazimo jedno drugom u kucu i ususkamo se se u krevet citajuci neku knjigu. Kada je procitamo prepricamo jedno drugom sta se desilo u njoj.
"Ja sam procitala" Rekla sam sa suzama u ocima, jer je prica bila jako tuzna. Liam je i dalje bez govora gledao u knjigu.
"I ja sam" Nakon par minuta je rekao i zatvorio je.
Liam je citao neku knjigu od Nore Roberts, dok sam ja citala dosad, medju najboljim knjigama 'Hiljadu Cudesnih Sunaca'
"Ova nije losa. Kakva je tvoja?" Liam je upitao i ostavio knjigu na stocic
"Odlicna je. Prica je o dvije djevojke koje su ostale bez roditelja u ratu i koje su se kasnije udale za jednog budalu i tu se svasta desava. I Lejla i Tarik su tako savrseni" Bacila sam se u Liamov zagrljaj i on se poceo glomograsno smijati, dok sam ja jecala jer mi je zao sto sam procitala kraj knjige.
Kada sam se malo smirila, ustala sam i uzela gumicu za kosu sa stola na kojem mi se nalazio i ostali nakit. Zavezala sam kosu i visoku pundju.
"Danas sam se vidjela sa Emmom" Okrenula sam se i ugledala Liama na svom telefonu. Kada sam spomenula njeno ime on se trgnuo i pogledao me
"Rekla mi je da ste bili na kafi" On je klimnuo glavom i vratio pogled na telefon
"David nije dosao pa sam je pozvao da ne budem sam" Rekao je ne skidajuci pogled sa telefona.
"Svidja li ti se?" Upitala sam ga bez imalo dlake na jeziku, jer smo Liam i ja uvijek bili iskreni jedno prema drugom sto se tice toga. On je ustao i uzeo punjac koji se nalazio na nocnom ormaricu pored njega
"Radi li ovaj punjac?" Podigao je u zrak i ja sam klimnula glavom
Uzela sam iz njegove ruke i otisla na drugu stranu sobe da ga prikljucim, jer uticnica kod kreveta ne radi.
"Nisi mi odgovorio na pitanje" Naravno, ja uporna nisam htjela odustati i upitala sam ga okrenutim ledjima.
"Ne" Mirno je odgovorio saginjuci se i pomagajuci mi da iskljucim lampu koju nikako nisam mogla izvaditi.
On je iz prve uspio i kada je on glavu spustio dolje da stavi punjac ja sam je podigla i nosevi su nam se dotakli. Iako smo uvijek bili tako blizu i nikada mi nije bilo neugodno pored njega, sada jeste. Osjetila sam jako crvenilo u svojim obrazima dok me je on uhvatio objema rukama za njih, polako se pocevsi priblizavati.
"Ne moze mi se ona svidjati, kada imam mnogo ljepsu i bolju osobu ispred sebe" Rekao je tiho, osjecavsi njegov dah na svojoj kozi. Poceo mi se priblizavati a ja sam se brzo izmakla, ne htjevsi napraviti istu gresku kao i prije 3 dana
"Zao mi je" Rekla sam i brzo ustala izlazeci iz sobe.
YOU ARE READING
Out Of Woods
FanfictionNegde se sve završava, a nama pripada samoća tame. Zar je morao glas tvoj da je probije i mene da pogodi? Zar veče ne svira svoju svirku sna pred tvojim vratima? I krilate zvezde zar se nikada ne pružaju tiho na nebu iznad tvoje nemilosrdne kule? -Z...