Sedla sis na židli vedle tvého otce.
„Y/n, je čas, abych ti řekl, jak to s tebou doopravdy je.."
Nechápavě jsi se na něho podívala a zvedla obočí.
„Y/n, to co ti teď řeknu, nemění nic na tom, že tě mám neskutečně rád a že jsi pořád moje malá holčička.."
Řekl a nervózně se na tebe podíval.
„Tak mluv tati!"
Řekla jsi a naštvaně se na něho podívala.
„Nejsi moje biologická dcera.. Tvoje matka byla má nejlepší kamarádka.. Měla tě s jedním se záporáků a porod nepřežila, proto mi tě odkázala. Když jsme spolu bojovali, chtěl jsem otestovat jestli výjde najevo i tvá druhá strana.. Máš neskutečně silný quirk po matce, Y/n.. Bohužel jsi dostala i quirk po tvém biologickém otci. Nemůžu ti zatím říct, kdo to je, ale jednou si pro tebe příjde a chci, aby jsi byla připravená.. Nezlob se.."
Nastalo ticho. Podívala jsi se na něho a nechápavě ze sebe vykoktala:
„Takže.. J-já js-jsem záporačka?"
Všemocňák se na tebe podíval a rozpačitě se usmál.
„Ne Y/n! Nejsi, jsi moje dcera! Nikdy záporačka nebudeš.. Ale tvůj quirk z otcovy strany je neskutečně silný.. Musíme se ho naučit ovládat.."
Nechápavě jsi se podívala na své ruce a pak na něho.
„Jaký to je?"
Všemocňák se na tebe ustaraně podíval.
„Můžeš lidem brát kyslík. Pokud použiješ svůj quirk, zabráníš lidem aby dýchali."
Nahrnuly se ti slzy do očí a roztřepaně jsi pozmamenala, že musíš nachvíli ven. Otevřela jsi hlavní dveře a vyběhla jsi směrem k mostu. Když jsi byla v polovině cesty, zakopla jsi a narazila do nějakého vysokého kluka.
„Y/n? Co blbneš?"
Zeptal se tobě povědomý hlas a podal ti ruku.
„Todoroki? Promiň, já.. Je toho na mě moc.."
Pomocí jeho ruky jsi se zvedla. Oprášila jsi se a všimla sis, že tě probodává pohledem.
„Asi bych měla jít, že?"
Hodila jsi na něho úsměv a on ti ho oplatil. Řekl, že s tebou chce jít projít a že chce vědět, o co jde. Šli jste spolu kolem parku, ve které kvetly nádherné květiny všech barev a on ti jednu utrhl. Červenou růži. Nejhezčí jaká tam byla. Došli jste po ceště, kolem které kvetly Sakury a na stromech byly lampióny, kvůli měsíční slavnosti.
Všechno jsi mu řekla.„Páni Y/n.. jak to říct.. To, že máš záporáckou stránku by tě nemělo obvlivnit.. Vlastně je to super!"
Usmála jsi se a poděkovala.
„Není to Izuku?"
Zeptal se a ukázal na lavičku, která byla naproti mostu. Usmála jsi se a zavolala na něho. On se zvedl a přiběhl za váma. Povídali jste si a Deku ti vyprávěl, jak mu Všemocňák dal jeho quirk a varoval nás, že je to pouze mezi vámi.
Byli jste spolu venku vážně dlouho a všechno si řekli. Došli jste i k tomu, že se ti trochu líbí Bakugo, ale že tomu nedáváš moc naději.„Děkuju za super den lidi! Musím domů, jinak mě máma zabije a navíc se musím sbalit na zítřek! Dávejte pozor, ahoj zítra!"
Rozloučil se Midoria a odešel. Todoroki se nabídl, že tě doprovodí a ty jsi souhlasila. Povídali jste si o jeho dětství, Matce a otci a jak zmizel jeho starší brácha. Když jste došli k tobě domů, zadíval se ti hluboko do očí a chytil tě za ruku. Usmál se.
„Y/n.. Jsi úžasna holka, děkuju za dnešek.."
Usmála jsi se a nejdnou jsi se ocitla v jeho náruči.„Uvidíme se zítra Y/n."
Řekl a pustil tě.
„Jdi opatrně Shoto, napiš mi jak dojdeš.."
Odpověděla jsi a zavřela branku. Vešla jsi do domu, kde už čekal vystrašený Všemocňák.
„Bál jsem se o tebe Y/n, promiň, měl jsem ti to říct dřív.."
Usmála jsi se a vběhla mu do náruče. Ujistila ho, že je všechno v pořádku a že se těšíš, až se naučíš ovládat svůj nový quirk. Chvíli jste si povídali a pak jsi odešla do svého pokoje. Měla jsi hodně nepřečtených zpráv.
Na všechny jsi odepsala a lehla jsi.
Zítra se stěhujete na Kolej..
ČTEŠ
Třída 1.A x Reader
FanfictionPáni! Konečně jsi se dostala na UA! Začala jsi chodit do třídy 1.A, kde potkáš hodně nových přátel a možná i novou lásku? (y/n) - tvoje jméno