pomoc 0.2

914 59 16
                                    

21:15

Zvedla jsi se, vzala jsi si na sebe šedé tepláky a černou mikinu a vydala se ke dveřím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zvedla jsi se, vzala jsi si na sebe šedé tepláky a černou mikinu a vydala se ke dveřím.
Pomalu jsi zatáhla za kliku a co nejpotišeji otevřela dveře. Vyšla jsi z nich, zavřela je a zamkla. Otočila jsi se a vyšla jsi k východovým dveřím dormu.

„Oi, Y/n! Kam jdeš?"

Uslyšela jsi za tebou Bakuga a zastavila se.
Pomalu k tobě přišel a chytil tě za paži.

„Nemáš doufám v plánu odejít ven z dormu.. Nebo ano?"

Jemně jsi se mu vyškubla a otočila jsi se.

„Baku.. Pust mě."

Usmál se a přitáhl si tě k sobě.

„Nechceš si tohle radši dělat s Urarakou?"

Řekla jsi, vytrhla se mu a rozběhla se k východu.
Seběhla jsi schody jak nejrychleji mohla a všimla jsi Miny čekající před vchodem do Dormů.

„Huh, co tě zdrželo?"

Zeptala se.

„Nic, to je jedno.. Hlavně už pojďme."

Odvětila jsi, nasadila jsi si kapuci a vyšly jste. Aby jste se dostaly k parku, musely jste projít po městě.

„Takže.. Y/n?"

Podívala jsi se na Minu.

„Hm?"

Usmála se.

„Sero se mi líbí, ale.. Co když to jenom hraje?"

Řekla a smutně se na tebe zadívala.
Jemně jsi do ní bouchla a uchechtla se.

„Nebuď blbá.. To by neudělal."

Řekla jsi rozvážně a usmála se. Úsměv ti oplatila a pomalu jste se začaly blížit k městu.

Po asi 20 minutách jste došly k parku. Zastavila jsi se před v chodem a Mina se na tebe nechápavě zadívala.

„Proč stojíš?"

No asi tam s tebou nepůjdu, ne? Pozval tebe"

Řekla jsi a zasmála se. Kývla, obejmula tě a nesměle začala odcházet.
Když odešla došlo ti, že nevíš, kdy se máte setkat.
Vytáhla jsi mobil.

Napsala jsi a schovala svůj mobil zpáky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Napsala jsi a schovala svůj mobil zpáky.       Po chvíli, co jsi viděla Minu a Sera spolu jsi se odebrala si sednout k řece na lavičku.

Když jsi tam došla, všimla jsi si postavy sedící na lavičce, ale nijak tě to neodradilo a šla jsi si tam sednout i tak.
Sedla jsi si a všimla jsi si, že ten vedle koho sedíš je kluk s černými vlasy a s jizvami na rukou.

„Uh.. Ahoj? Jsem Y/n.. Ty?"

Řekla jsi a usmála se. Nechápavě se na tebe podíval a zase odvrátil svůj pohled.

„Je nezdvořilé ignorovat dámu!"

Podotkla jsi na provokaci.

„Co tady vlastně tak pozdě děláš?"

Zeptal se a podíval se na tebe. Prohlédla jsi si ho. V ruce držel cigaretu a většinu jeho těla pokrývaly jizvy.

„No.. Šla jsem doprovodit kamarádku na 'rande' jestli se tomu tak dá říkat. Chodím na UA.. Vlastně ani nevím proč ti to říkám.."

Dodala jsi a odvrátila od něho pohled.
Usmál se a vlasy, co ti překážely na očích ti odsunul za ucho a zadíval se ti do očí.

„Z někama tě znám.. Z vyprávění mého kamaráda.. Kdysi se mu ztratila nevlastní sestra, do teď ji hledá."

Oh.. To mě mrzí.."

Řekla jsi.

„V pohodě."

Odvětil a sedl si do té samé polohy jako před tím.

„Dabi můžeš mi vysvětlit, co tu zase děláš?"

Otočila jsi se a všimla jsi si postavy v kapuci.

„Proč zase chodíš něk-"

Přerušil se a zastavil se. Hleděl na tebe.

„Y-.. Y/n?.."

Třída 1.A x ReaderKde žijí příběhy. Začni objevovat