„Bude v pohodě? Snažil jsem se a nechtěl jsem ji tam nechat.."
Řekl Bakugo a recovery girl se na něho usmála. Položila ti ruku na čelo a věnovala ti ustaraný pohled.
„Utrpěla velkou ránu do hlavy, ale díky mě, by se dneska měla vrátit domů. Kdy nastupujete na kolej?"
Bakugo tě chytil za ruku.
„Zítra, měli jsme jít už dneska, ale vzhledem k situaci, jdeme až zítra.. Bude v pořádku, že ano?"
Tázavě se podíval na recovery girl a ona se usmála.
„Bude.. Ale dávejte na ni pozor! Žádné boje aspoň týden!"
Bakugo ji usjistil, že ti to nedovolí a recovery girl odešla.
Otevřela jsi oči a podívala se na Bakuga.
„Tsuki? Co tady děláš?"
Zeptala jsi se a on se na tebe podíval, jako by jsi vstala u mrtvých.
„Y/N TOHLE UŽ NEDĚLEJ! BÁLI JSME SE! JESTLI MĚ TAKHLE NECHÁŠ ČEKAT PŘÍSTĚ TAK TĚ ZABIJU!!!!"
Zakřičel a ty jsi se začala smát. Ve vteřině do dveří vtrhnul Kiri, Denki a Sero.
„Uh, ahoj kluci.. Co tady děláte?"
Usmála jsi se a Kiri si za tebou přisedl. Všiml jsi, že tě Bakugo drží za ruku a nechápavě se na Bakuga podíval.
„Kde je Jiro?"
Zeptala jsi se a usmála se na Denkiho. Všimla sis zvláštních pohledů ostatních a rozpačitě se usmála.
„Ona je s.. No.."
Denki se nemohl vykoktat a Sero si všiml tvého nedočkavého pohledu.
„Je s Urarakou. Řekla, že ví, že budeš v pohodě a že chce být s ní.. Ale příjde Mina, jestli ti to nějak pomůže."
Řekl v klidu a ty jsi se zklamaně podívala na Bakuga.
„Odpálím jí tu prolhanou držku, tak aby ti už nemohla ublížit.."
Řekl Tsuki a ty jsi se usmála. Kiri tě chytil za druhou ruku a ustaraně se na tebe podíval.
„Pořád máš nás Y/n! Kašli na ni!"
Řekl Denki a uchechtl se.
„Jenomže, slíbila mi, že se s Urarakou už bavit nebude.. Po tom co si tak ublížily, ji nenáviděla.."
Řekla jsi smutně a Bakugo ti zmáčknul ruku.
„Kašli na ni! Máš nás Y/n!"
Řekl Denki a usmál se. Byla jsi zklamaná, ale na smutné pohledy nebyl čas, protože přišla recovery girl a díky jejím polibkům jsi mohla už dnes jít domů. Sbalila jsi si věci a podepsala papíry o propuštění z nemocnice. Bakugo společně s Kirim ti vzali tašky a šli je odnést k Bakugově mámě do auta.
„Nevěděl jsem, že jste s Bakugem sousedi.."
Poznamenal Sero a nervózně se poškrábal na zátylku. Usmála jsi se a pokrčila rameny.
Vyšli jste na chodbu a ty jsi uslyšela známý hlas.
„Y/n! Bála jsem se! Jsi v pohodě?"
Ozval se hlas Miny.
„Jo, v klidu, dneska už jdu domů.."
Usmála se a obejmula tě.
„To s Urarakou mě mrzí.. Ale pořád máš Bakusquad, ne?"
Uchechtla se a bouchla tě do ramene.
„Bakusquad? Kdo to vymyslel?"
Řekla jsi a ušklíbla se. Mina se začala smát a ukázala prstem na Denkiho.
Po chvíly jste se vydaly s Minou ven z nemocnice, kde na tebe už čekala Bakugova máma a kluci.„To je ona Katsuki?"
Zeptala se jeho máma a bouchla ho do ramene. Bakugo zčervenal a ty jsi se usmála.
„Dobrý den, jsem Y/n! Těší mě!"
Řekla jsi a podala ruku jeho matce. Podání ruky ti opětovala a usmála se.
„Jsi hodně hezka holka, ale měla by jsi na sebe dávat pozor! Ne.. To Bakugo by na tebe měl dávat pozor!"
Řekla a naštvaně se podívala na Bakuga. Kirishima se začal smát a bouchnul ho do ramene.
„Bože, babo jedna.."
Řekl Bakugo, dal oči v sloup a vlezl do auta. Kiri mě na rozloučenou obejmul.
„Dávej pozor Y/n.."
Usmala jsi se a ujistila ho, že na sebe dáš pozor. Vlezla jsi do auta za Bakugem a zapla si pásy. Bakugova máma si s tebou po zbytek cesty povídala a vyptávala se na Bakuga, který usnul.
„Takže.. Jaký je Katsuki hrdina..?"
Zeptala se a zatočila na obrovský moct, který vedl od nemocnice na kraj města.
„Tsuki.. On je skvělý hrdina. Je hodně silný, ale ze začátku jsme si moc nesedli.. Známe se krátko, ale cítím se, jako by jsme se znali od malička."
Řekla jsi a jeho mámě se vykouzlil široký úsměv na tvaři. Zaparkovala před tvým barákem a vylezla z auta. Šla jsi hned za ní a potichu zabouchla dveře tak, aby jsi neprobudila Tsukiho. Jeho matka ti podala věci, poděkovala jsi ji a ona se usmála.
„Bakugo mi o tobě říkal Y/n.. Děkuju."
Řekla, nasedla do auta a za rozloučenou zatroubila. Zamávala jsi a vešla domů.
„Ahoj tati! Jsem doma.."
Zakřičela jsi.
„Y/n.. Sedni si, musíme spolu mluvit.."
ČTEŠ
Třída 1.A x Reader
Fiksi PenggemarPáni! Konečně jsi se dostala na UA! Začala jsi chodit do třídy 1.A, kde potkáš hodně nových přátel a možná i novou lásku? (y/n) - tvoje jméno