De mystiske drenge

25 1 0
                                    

Willows P.O.V

Min mor og stedfar har lige hunset rundt med mig igen, og ikke nok med det har de råbt og skreget mig lige op i fjæset. Jeg forstår simpelthen ikke hvad deres problem er. 

Jeg tager Max med ud på en gå tur. Jeg når ned til den ret så travle gade, da der går en ung fyr med krøller, sorte solbriler og en stor hoodie forbi. Han har en klapvogn med sig. Men han virker ikke til at være så gammel, han er bestemt ikke yngre end mig, jeg vil skyde på at han er imellem 18-20. Han var ret så lækker. Men en klapvogn, ikke at jeg dømmer. Jeg håber bare for hans skyld at han har en kone, eller fast kæreste. Medmindre han er babysitter, men det er ikke så populert iblandt drenge.

Jeg stopper ham op, for at hilse på den lille. "Er det okay?" spørger jeg, og hentyder til den lille pige? I klapvognen. Han nikker. "Hej med dig" siger jeg, og nusser hende på kinden. Han smiler til mig. "Hvad hedder hun?" siger jeg og skære en grimasse da jeg siger "Hun". "HUN hedder Lavender" siger han med en drilsk tone efterfulgt af et lille grin. "Hej Lavender" siger jeg med en babystemme, ikke hånende men du ved, den måde man normalt snakker til en baby på. Hun smiler til mig, med det mest nuttede smil jeg nogensinde har set. "Hvad hedder far så?" spørger jeg hende, og kigger op på ham, jeg tænker må være hendes far. Han smiler og siger "Ja hvad hedder far, Lavender?" drilsk og går væk. 

"Rolig, rolig" siger han grinende, og vender klapvognen rund på baghjulende. Jeg rækker min pegefinger ud, og peger på ham, men jeg når ikke at sige noget før han lyfter solbrillerne, kigger intenst på mig og siger "DU, DIG!" og bryder ud i grin. "Farmand her hedder Jack, Jack Avery" Siger han med extra tryg på "Farmand". "Hmm" griner jeg. "Det har været virkelig hyggeligt at snakke med dig, men jeg bliver nød til at gå nu" siger han. Jeg siger "Det er forståeligt" "Vi ses forhåbenligt igen, man ved jo aldrig" siger han igen. Derefter lader jeg ham gå. Hvorfor lader jeg ham gå?!


Fortsættelse følges



Alt af: @@altdetder0


under the stars //why dont we//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora