Klokken er 23.17 da vi er ude af døren. "Farvel mor!" råber Cierra til sin mor. "Farvel, hyg jer og pas nu på jer selv" råber Cierra's mor tilbage. "Det skal vi nok" råber Cierra igen, og lukker døren bag sig. Lige i det kommer hendes far kørende, han skal køre os hen til det der diskotek. Vi har besluttet os for at tage hen til det hvor hun kender vagterne. "Hej tøser" siger hendes far med et smil, da vi træder ind i bilen. "Hej" siger jeg med et taknemligt smil. "Hej far" siger Cierra og smiler.
Kluben eller, diskoteket ligger 8 kilometer væk, så vi er der omkring 14 minutter efter. Da vi træder ud ser vi en dreng med lyst hår vise ID, han for lov til at gå ind. Men hans ven forbliver udenfor, da vi går tættere på går det op for mig. GUD, det Jack. Vi er på vej til at gå ind men jeg hiver Cierra til side. "Vi bliver nødt til at få ham med ind" siger jeg og peger over på Jack. Hun kigger bare meget underligt på mig "Kan du huske at jeg nævnte en Jack?" spørger jeg hende. Hendes øjne bliver store og hun siger "Ja selvfølelig skal han ind!" med et smalt smil.
Da vi går op til døren diskutere Jack og dørvagterne stadigvæk. "Hey" siger Cierra smilende til dørvagterne, de skubber Jack væk ikke voldsomt med sådan ja. "Hej Cierra og Willow" siger de smilende i kor, og lukker dørene op. Der er 2 låger. "Må vi tage Jack med ind?" spørger Cierra smilende. De kigger på hinanden, og så hen på os igen. "Så lad gå da" siger de. Jeg rækker hånden ud efter Jack og han tager imod den. Vi går ind.
Da vi går ind af den anden dør, som føre ind til selve diskoteket står der en høj dreng, mand, fyr? Hvad end man nu kalder det, og tripper lidt med en af hans føder. Hans øjne lyser op da han ser Jack bag ved os. "Endelig kom du igennem, jeg troede næsten at det ikke ville lykkedes dig" siger han med en meget beroliget stemme, hvis man tænker over at han lige har trippet lidt. "Ja altså, jeg havde nok heller ikke kommet ind hvis ikke det var for dem" siger Jack og peger over på os, derefter kigger han forsigtigt ned i jorden. Cierra smiler til Jacks ven. "Tak" siger han og smiler til Cierra og jeg. "Du behøver skam ikke takke, vi eller jeg gør det gerne igen" smiler Cierra. Han smiler tilbage. "Med jeg mener jeg, altså jeg kender vagterne" siger Cierra. Hun overtænker alting. Han nikker forstående.
Cierra og ham den anden er gået hen af mod baren. "Må jeg byde dig på en drink?" spørger han fjoget, og løfter brynene. Jeg griner af ham og siger. "Ja det må du godt" Han smiler og vi finder vej op til baren. "Hvad vil du have?" spørger Jack mig. "En Devil's poison, tak" svare jeg og smiler. "Der er vidst en med god smag der" svare han og bestiller Devil's poison X2.
Bartenderen rækker os hver en Devil's poison. "Skååål" siger Jack med extra tryk på "ååå", og rækker hans drink ud efter min. Vi skåler, og drikker lidt af vores drink. "Såe, hvor gammel er du Willow?" spøger Jack. Jeg kigger ned i gulvet og så op igen. "17" svare jeg stille. Han ser lidt chokeret ud, men smiler så til mig. "Hvorfor blev du genert?" spørger han lidt bekymret. "Altså jeg er kun 17, jeg er på klub/diskotek, du har sikkert ikke lyst til at ses sammen med mig. For se dig lige, du er far og alt man kunne drømme om" siger jeg ud i en lang smørre. Han griner. "Hvorfor skulle det ændre mit syn på dig? Altså jeg mener du er dig, lige meget hvad. Og jeg er altså heler ikke på denne klub, lovligt. Jeg er 20" svare han og kigger mig i øjnene. "Ejj okay, undskyld jeg er dum" svare jeg med en 'dum' tone. "Nej du er ikke" siger han, og drikker resten af hans drink. Jeg bunder derefter resten af min, jeg havde lidt mindre end halvdelen tilbage.
Jeg kan ikke lige få øje på Cierra, og det er faktisk ikke fordi der er så mange her igen, jeg vil skyde på 350, plus minus. Men jeg kan simpelthen ikke finde hende, eller nok nærmere dem. Jeg tænker ikke rigtigt mere over det. Jack og jeg beslutter os for at joine noget beer pong, henne i hjørnet af lokalet.
Fortsættelse følges
Alt af: altdetder0 (kommentere på hvert kapitel, hvis jeg husker det)
VOUS LISEZ
under the stars //why dont we//
FanfictionWillow Carr og Cierra Dexter har været bedste venner siden børnehaven. Da 18 årige Cierra møder en fyr som ikke vil fortælle hans navn i byen undre hun sig hvorfor han ikke vil sige det, han virkede også chokeret over at hun spurgte om hans navn. Me...