Willows P.O.V
Jeg beslutter mig for at jeg har gået nok, derfor vender jeg rundt og går hjem af igen. Jeg kan ikke lade vær med at tænke på Jack, han har plantet et smil på mine læber. Det smil falmer så da jeg træder ind af døren der hjemme. "Hvor fanden har du været?!" skriger min stedfar. Han har drukket, jeg kan lugte det på hans ånde, øl. Jeg peger ned på Max og siger "Jeg har luftet hunden" "OGHH?!" lyder det højlydt fra ham igen. "Jeg gik." siger jeg bestemt, og maser mig forbi ham, fucking idiot. Han smadre mit liv fuldstændigt ha, FULDstændigt. Det er han 97/100 gange.
Jeg afklæder Max, altså tager hans sele-dims noget af. Jeg har det dårligt med at efterlade ham her, men lige i den her sammenhæng er det mig først. Det har jeg det virkelig ikke særlig godt med. Jeg hopper op på min cykel, og tramper ellers så hårdt i pedalerne som jeg kan. Jeg sætter snuden mod Cierra's hus. Jeg ankommer cirka 7 minutter senere, hun bor omkring 2 kilometer væk. Jeg træder hen på dørmåtten med tåre i øjnene. Da Cierra's mor åbner døren omfavner hun mig og spørger "Årgh, hvad er der dog sket med dig?" Jeg siger det sædvanlige "Mest Davion men også Patty, da hun lader ham gøre det" "Åoh pus dog!" siger hun, og strammer grebet om mig. "Cierra er på værelset" siger hun beroligene "Okay" siger jeg taknemligt, og går op af trapperne. Jeg banker forsigtigt på Cierra's dør. "Kom ind" en blanding af råber og siger hun så, råger hun? Jeg går ind. Hun smiler først til mig, men opfanger hurtigt mit humør. Hun går hen mod mig og strækker armene ud, jeg går ind i dem.
Vi sætter os hen i hendes dejlige store dobbeltseng, ja der skal jo være plads til mig:) Hun hiver hendes natbords-skuffe ud og tager en pakke riter sport op. Men noget jeg ikke var forberedt på at se, var en pakke kondomer. Jeg blinker til hende og hun kigger underligt på mig, altså ikke misforstå mig. Men af hvad jeg ved er hun jomfru. "Hvaø, er der noget du vil fortælle mig?" hun ligner bare et stort spørgsmålstegn da jeg har sagt det. "Er der en fyr i tankerne??" spørger jeg "Nej?" svare hun, man kan høre på den måde hun siger det på, at hun fatter hat. "Kondomer?" svare jeg spørgene."Nååårr, nej" svare hun mere forstående "Sikker?" spørger jeg. "Ja ikke lige foreløbigt, det er jo bare godt at være forberedt på at være sikker. Jeg er jo trods alt 18 og Jomfru" svare hun "Okay" svare jeg skuffet.
"Hvad med dig?" spørger hun "Du er jo trods alt 17 og et halvt år, din fucking Jomfru" Svare hun hånligt efterfulgt af et grin. Hun brugte også den der 4 årige stemme på "og et halvt" det ikke sådan noget hun plejer at sige men ja. "Tjoo, jeg mødte en fyr, Jack. Jeg føler jeg har set ham før, jeg ved bare ikke hvor. Han er rigtig sød, jeg mødte ham da jeg var ude at går med Max, for omkring 1 time siden." svare jeg med et smil som smørret på mit ansigt, jeg kan også mærke at mine kinder bliver varmere, det må stoppe. "OKAY VIDRE?" siger jeg akavet. "Jaja" svare Cierra. "Skal vi dele?" spørger hun, og rækker chokoladen ud mod mig. "Ja" svare jeg smilende.
Og før jeg når at registrere andet ligger vi ned, kigger op i loftet, spytter chokolade op i luften og griber det med munden igen. Altså vi tager et stykke i mellem vores læber, puster til og ser om vi kan gribe det, for at spise det helt, igen. Hvis det gav mening
Forsættelse følges
Alt af:
YOU ARE READING
under the stars //why dont we//
FanfictionWillow Carr og Cierra Dexter har været bedste venner siden børnehaven. Da 18 årige Cierra møder en fyr som ikke vil fortælle hans navn i byen undre hun sig hvorfor han ikke vil sige det, han virkede også chokeret over at hun spurgte om hans navn. Me...