OYUNUN İÇİNDE 1

26 2 10
                                    

 Can hadi kalk bilgesayarın  başından  diye seslendi annem 

-Hayır anne şu anda bırakamam en heyecanlı yerindeyim dedim. 

O sırada hep sevimli hemde çok bilmiş kardeşim Zehra odama girdi 

-Abi  duymuyormusun annemi hadi kalk artık dedi.

-Sen karışma Zehra dedim.

-Sen karışmaymış  ben karışmasam annemi üzeceksin.

-Ya Zehra lütfen git odamdan dedim.

Allah kimseye böyle kardeş vermesin diye geçirdim içimden ama sonra haksız olduğumu düşündüm çünkü Zehra iyi biriydi ne kadar sinirimi bozsa da seviyordum onu.

Nihayet bölümümü bitirip annemin yanına mutfağa gittim annem bana küsmüştü belli ki bırak konuşmayı yüzüme bile bakmıyordu 

-Anne ya tamam küsme geldim işte dedim.

-Ben bin kere seslendikten sonra geldin insan annesinin bir dediğini iki etmez sen bin ettiriyorsun dedi.

klasik anne tipleri ama çocuklarına ne kadar kızsalar da  küsseler de  yine de çocuklarına hiç bir anne dayanamazdı. Annemin gönlünü aldıktan sonra tekrar odama gittim. Birde ne göreyim Zehra masanın başında bilgesayarımla oynuyordu. 

Zehra ya sinirlenmiştim çünkü benim oyuma girip neredeyse bütün oyunları kaybettiği için puanımı yarıya indirmişti. O sinirle Zehrayı kolundan tutup odadan çıkardım. Ben kaybettiğim puanları geri kazanmaya çalışırken telefonum çaldı Aslı arıyordu. Neden aradığını düşünürken bir şey hatırladım Aslıyla okulda konuşmuştuk eve gidince saat 18.00 da oyuna girecektik.

Telefonu açtım Aslı

-Can saat 18.10  oyuna neden girmedin  dedi.

-Ya şu benim kardeşim Zehra puanımı yarıya indirmiş o puanları kazanmaya çalışıyordum dedim.

Konuşmamız bittikten sonra tam oyuna başlayacaktım ki  annem

-Can oğlum bakkaldan ekmek almaya gidermisin dedi.

Neredeyse ağlayacaktım neden hep böyle  zamanlar da ekmek biter ki.  Aslıya  mesaj attıktan sonra koşa koşa annemden para alıp bakkalın yolunu tuttum. Eve geldiğimde hemen Aslıyı aradım ve nihayet  oyunu açtım  tam başla tuşuna bastığımda ekran karardı ve birden...




DEVAMI GELECEK....

oyunun içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin