Aku terpaku kerana terpesona dan tergoda dgn lelaki itu. Dalm masa yg same laki itu tidak berkedipan dan tersengih ii apabila melihat ku yg memandang ke arahnya.
aku sempat mengelamun seolah dirinya berjumpa dgn seorang putera raja yg tanpan dan hensem sperti model ii thailand atau eropah.
Faris: Maafkan saya.
Aku":( tersedar dari lamunannya) ahhhnya nya takpa ii ( sambil melihat kearah lelaki tersebut).
Faris:" a awak okey? tanya lelaki tersebut kerana andri tidak berkedipan apabila melihatnya.
Aku;" aaa saya okey,
Faris": ade sakit ii tak luka ii ke? baju awk basah nk sya ganti x ?
aku": takde luke ii, ehhhh xpe ii x perlu bole kering je ni.
Faris": ok lah kalau mcm tuuu, BTW, nama saya Faris nii name card saya klau ada apa ii ke nk sy ganti baju awk ke boleh whatsapp saya je.
aku:"sya Andri, thanks xpe ii xpyh ganti pn.
Faris:" ouh sedap nme tu.
aku": ehh awk xpe lah saya nk msuk toilet dlu, kerana x thn untuk buang air dan bercampur perasaan malu.
Faris": haa ok.
Lalu aku pn masuk kedalam slah satu kubikel untuk membuang air kecil.
manakala faris pula mencuci tgn di slah singki berhampirannya.
Setelah aku keluar dari kubikel , aku terkejut kerana melihat faris masih lagi berada dlm tandas tersebut, Aku malu ii kucing untuk menghampiri si Faris untuk mencuci , usai cuci tgn mereka pn keluar dari tandas bersama ii dan Faris menghadiahkan senyuman manis buat ku. Aku hanya tersenyum malu sahaja lalu menuju ke meja makannya.
Iss": lamenya pergi tandas? tanya iss yg sudah lama menunggu.
kau pergi tandas ke main air yang basah habis baju kau tu .Aku": hihihi ada eksident sikit tadi hihihi.
iss": eksident apa plk tu ?
Aku ": xde ape lh
iss": ye la tu , dh ii mkn nnti sejuk plk mknan tu.
aku": hihi jom mkn.
usai makan mereka pun pergi menuju kesebuah Mall untuk beli belah dan shopping ii pakaian.
Selesai semuanya mereka pun pulang kerumah untuk berehat, jam menunjukan pukul 11"30 mlm dan aku berasa amat bosan dan dia teringat peristiwa ptg tdi dan mengambil nombor tersebut lalu andri pn cuba untuk text chat Faris mne tau kan jodoh hihihi.
Aku": try la cht mamat ni mne tau sangkut . (ngomel andri dlm hatinya)
AKU":hye ni sy andri":
FARIS": Hye too ,oh yg sy bg nmbor tdi erh
AKU":buat ape tu, nk kenal ii boleh x?,
FARIS": duduk jew sambil memikirkan awak haha
AKU": cia cia cia dye bg pickup line la plk haha
FARIS": hihihi bkn slalu, buat ape x tdo lg nii
AKU": dduk je x ngantuk lg nk tdo
selepas beberapa jam text akhirnya aku memutuskn untuk tidur kerana dah terlalu mengantuk.
AKU": awk , saya ngntuk dh sy tdur dlu erh goodnight jgn nkl tau hihihi.
FARIS": nk tidur dh xpe lh pergi la tdo dlu sya pun da ngntuk jg ni.... ia awk x nkl pun nkl dgn awk jew hihihi
AKU '": hihihi ngade xpe lah goodnighttt.
FARIS": goodnight too comel hihi
BERSAMBUNGGG........
nantikn sambungannye yer , thnks yg support min tau yg voted pn thnks sgt ii syg korang muahh follow ig min tau hihi MHD_IGIE
YOU ARE READING
AKU CINTA KAMU
Teen Fictionsambungan daripada kisah dorm asrama , dimana andri menemukan cinta kedua di bandaraya Kuala Lumpur.