𑁍𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑒𑁍

56 3 0
                                    

𑁍︎𝙸𝚢𝚒 𝚘𝚔𝚞𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛𑁍︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𑁍︎𝙸𝚢𝚒 𝚘𝚔𝚞𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛𑁍︎

✔︎

Odamda oturmuş resim çiziyordum.

Telefonumdan gelen sakinleştirici müzüği dinleyerek sakamaki ve Mukami'lerle olan ilişkimi düşünmeye başlamıştım.

Ve vardığım tek sonuç bu işin çok karışık olduğu, hislerimi bile anlamakta zorluk çekiyorum.

Kalemi masaya bıraktım, kafamı geriye atıp derin bir nefes aldım. Tanrım, karman çorman bir hayatım var ve ben bile neler olacağını kestiremiyorum.

Kafanı kaldırıp, masamın hemen önündeki pencereye baktım. Hizletçilerden bazıları serayla ilgileniyor, bazıları çiçeklerle ilgileniyor bazıları da oturmuş dinleniyordular.

Güneşli bir gündü, hava oldukça sıcaktı -bunun yüzünden bahçedeki çardağa(?) bile gidemiyorum- derin nefes alıp sandalyeden ayağa kalktım ve balkona yöneldim.

Oradaki çiçeklerimin susuzluktan ölmesini istemiyorum, elime sulama kabını aldım ve çiçekleri sulamaya başladım.

Balkondaki çiçekler bitinceye sıra odanın içindeki bitkileri sulamaya geldi.

Odamın içindeki çiçekler bitince kendimi yatağıma attım.

Kafamı duvarda ki saate bakmak için çevirdim.

12:45

Sanırım biraz kitap okuyacağım.. Belki o sırada zaman geçer.

Yataktan kalkıp kitaplığıma yöneldim. Gözlerimi kapatarak elimi kitapların üstünde gezdirdim, en sonunda elimi bir kitabın üstünde durdurdum ve gözlerimi açtım.

John Steinbeck•Fareler ve İnsanlar[126 sayfa]

Bu kitabı bitireli uzun zaman olmuştu, tekrar okumaktan zarar gelmez herhalde. Kendi kendime gülümsedim ve yatağıma uzandım, sırtımı dikleştirip kitabı okumaya başladım.

【8 Saat sonra・3. Kişiden】

Sakamakiler ve Mukami'ler, Komori malikanesine geleli 10 dakika olmasına rağmen ortam oldukça gergindi.

"siz çakma vampirlerin burada ne işi var?" koyu mor saçlı adam karşısında duran 4 kişiye aşağılayıcı bir şekilde bakarken konuştu.

"Bizde sizin gibi tehlike altındayız, Reiji. Ayrıca *Eve için anlaşma yapmıştık,hatırlatmak isterim." Siyah saçlı adam uyarırcasına konuşunca, sarı saçlı adam bıkkınlıkla nefes alıp konuştu.

"Kaptın çenenizi. Çok gürültücüsünüz." sarı saçlı adam yattığı yerden kalkıp onlara baktı."Eve için bir anlaşma yaptık. Anlamaya uyun sizi aptallar."

Yan taraflarından gelen kapı sesiyle hepsi gözlerini o tarafa çevirdi. İçeriye 30'lu yaşlarında sarışın-kahverengi saçları olan bir kadın girince hepsi meraklanmıştı.

"Merhabalar. Ben Fuji, yui'nin annesi. Sizinle tanıştığıma memnun oldum." kadın önlerinde eğilip kalkınca aileler bireylerinin kafaları karışık bir biçimde kendine baktığını görür ve kısa bir şekilde açıklamaya başlar.

"Ben yui'nin öz annesi değilim. Yui doğduktan bir süre sonra onu evlat edindik."

____

Bölüm g geldiği için üzgünüm (ᗒᗣᗕ)՞

Medya:Yui'nin annesi (●’◡’●)ノ



Wattpad'in karanlık tarafına düştüm

Yardım edin(;´༎ຶٹ༎ຶ')


O zaman görüşmek üzere ! ᕕ( ᐛ )ᕗ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✞︎𑁍︎♫︎ 𝙾𝚞𝚛 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕 ♫︎𑁍︎✞︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin