Giriş

47 1 0
                                    

       Sıradan bir ailenin en küçüğü ve tek kızı olarak büyümüş, hep kafasının dikine giden, inatçı, sert ve mağrur duruşlu mimarlık mesleğindeki başarısıyla bilinen her zaman şık ve her zaman asil, güzelliği can yakan ama aslında yüreğinde sevgiye aç yirmilerin sonlarındaki bir kız çocuğu Adelaide...

      Kim şirketler grubunun Mısır merkezinin başındaki genç CEO'su, 3. Nesil bir milyarder, otoriter, sert, 30'un da genç bir dahi, Oxford'da işletme bölümü birincisi, kongrelerin aranan yüzü, görüntüsü Kahire kadınları için günah, Mısır'ın yükselen yıldızı Kim Kai, Adelaide'ın Jongin'i...
 

     " Beklediğin haber geldi! Sunumunu Mısır'daki uluslararası Tarihi Tasarımlar ve Mimarlık kongresinde yapacaksın."

      " Ne?! Ciddi misin? Mısır mı, waoow tamam bu harika ama cidden... ahh bilemiyorum emin olamadım. Böyle bir kongre neden Mısır'da ki ben Venedik falan diye hayal etmiştim."

     " Pekala.. Aslında kongrenin İtalya da yapılması bekleniyordu ancak son zamanlarda adından sıklıkla bahsedilen Kim şirketinin önemli CEO'larından Kim Kai'nin Mısır da olması kongrenin yerini değiştirmeye yetti."

     " Uhh.. Kai mi? Neden hiç tanıdık gelmedi?"

     " Ah! Hadi ama boşver bunu sen Mısır'ı seversin hem gitmişken hayranı olduğun Piramitleri gezersin ama kongrede gözünü dört aç ve yeni bir iş kap!" Sırtımdan itekleyip beni ofisten çıkartırken bir taraftan konuşmaya da devam ediyordu: " kongreye bir çok ünlü iş adamı katılacak buna  Park Chanyeol dahil!"
Ah.. göz devirmeme engel olamıyorum. Bu kız hiç akıllanmayacak, dergi kapaklarında gördüğü birine sırf işinde çok başarılı diye bir insan nasıl aşık olabilir ki " Tamam tamam.. bir tur daha mükemmel Chanyeol dinleyebileceğimi zannetmiyorum." Bunları söylerken gülerek kafamı iki yana sallıyordum. Ama dediklerinde haklıydı böyle bir kongrede mükemmel bir sunum yapmalı ve bir çok iş adamını bununla etkilemeliydim şirketin yurtdışı kanallarını güçlendirmemiz gerekiyordu.

Aşk ve Gurur ~ Kim Jongin OC Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin