Bugün 17 Mayıs ve şirketin 3. Yılını doldurduk küçük bir partiye ev sahipliği yapıyoruz. Piyasadaki bir kaç dostumuzu ve düşmanımızı da davet ediyoruz. Bana bakmayın bir Byun diyor ki "düşmanlarını yanında tutarsan hamlelerini tahmin edebilirsin" kafamı iki yana sallayıp Beak'in aklımdaki görüntüsünden kurtuluyorum.
Parti biraz daha kalabalıklaşırken uzaktan onu görüyorum. Siyah ve gri arasındaki en sevdiğim tonlardan bir takım giymiş üzerine içinde yakası olmayan siyah saten bir gömlekle harika görünüyor, benim sevgilim olamayacak kadar harika. Umutsuzluk içime çörekleniyor ama bana doğru geldiğini görünce gülümsemeye çalışıyorum. " Güzellik! Her seferinde bütün dikkatleri üzerine toplamayı nasıl başarıyorsun? Büyülendim!" Keşke ciddi olsa da boynuna atlayıp asıl sen neden her seferinde benim nefesimi kesiyorsun diyebilsem ama işte sadece süslü kelimeler kullanmayı seviyor. " Teşekkür ederim. Sen de çok şıksın. Her zaman ki gibi.." sözlerimle yüzünde haylaz bir gülümseme oluşuyor merakla bekliyorum " Ah.. Beni etkilemeye mi çalışıyorsun?" Evet diye haykırsam korkup kaçar mı acaba " Bilmem etkileniyor musun?" yüzünde anlık bir duygu değişimi oldu öyle ki bir an benim sanrım diye düşünmeden edemedim. İleri mi gittim acaba ah gelir gelmez Elizin elime tutuşturduğu şampanyayı içmemeliydim. " Sen her zaman herkesi etkileyebilecek bir kadınsın tatlım, ahh anlaşılan bu gece kendime dikkat etmeliyim aksi halde kalp ritmimde bozulmalar olacak gibi" bunu söyleyip bana göz kırptı. Neydi bu şimdi? Ne demek istediğini anlamadım ve ne cevap vermem gerektiğini de bilmiyorum. Teamin beni ne hallere sokuyorsun, kelimelerim bitmezdi benim hiç. Birden değişen müzikle beraber neyseki dikkatimizi dans eden davetliler aldı. " Leydim bu dansı bana lütfeder misiniz?" Acaba kimin kalp ritmine sahip çıkması gerek bu gece? " Bu gece çok kibarsın lordum." Elimi tutup dudaklarına götürmesi yüzümün elbisemle aynı renk olmasını sağladı sanırım. Çekilin dans pistine bir domates geliyor. Bana karşı olan bu hareketlerini Eliz bana aşık olmasına yoruyor ama ben eskiden gelen bir dostluk olarak görüyorum.
Teamin'le üniversite de tanıştık. Aynı kampüste ancak farklı bölümlerdeydik. O inşaat mühendisiydi bazı ortak derslerimiz olurdu bazen ders sonrası hep beraber gider bir yerlere oturur sohbet ederdik ancak hiç tek başımıza bir şey yapmadık. Başlarda duygularıma çok önem vermedim. Herkesin sevdiği başarılı bir öğrenciydi, girdiği her ortamda dikkati üzerine çekmeyi başaran biriydi öyle ki arası profesörlerle bile çok iyiydi. Kıskanmadan edemezdim. Sonra bu durum hoşlantıya dönüştü. Çok fazla hayranı vardı ben de onlardan bir olduğumu düşündüm. İlerde bitecektir bu duygular dedim ancak karma benimle dalga geçip onunla biraz daha yan yana olmamıza karar verdi. Beak'le araları iyi ve ortak çalıştığımız firmanın inşaat mühendisi oldu kendisi bu da bizi haddinden fazla karşılaştırdı. Zaman içinde arkadaşlığımız ilerledi ama sadece arkadaşlığımız değil benim sevgimde onun başarıları ve sık duyduğum flörtöz sözleriyle büyüdü. Ama ne yazık ki sadece benim için geçerli değil bu durum bir çok kadın onun flörtöz havasından nasibini aldı. Peşinde bir sürü kadının olması onu aşktan uzaklaştırdı bunu kendim fark ettim ve ona karşı duygularımı asla belli etmedim.
Yani bu geceye kadar etmemiştim. Eliz içkime cesaret hapı attı heralde aksi takdirde şu an gözlerinin içine bakarak bu dansı yapamazdım. " Bu gece her zamankinden farklı bakıyorsun hiç bu kadar uzun süre göz göze geldiğimizi hatırlamıyorum." ve sanırım o da bu durumun üstüne gitmeye karar verdi. Hafifçe öksürüp kafamı başka yere çevirmeme engel olamadım. Ancak o elini çeneme koyup tekrar ona bakmamı sağladı. " Bakışlarını kaçırman için söylememiştim. Bu gece cesur olduğunu düşünmüştüm ama anlaşılan kaçmaya devam edeceksin peki sadece korkak bir sarhoş olduğunu düşüneceğim." Benimle oynuyor, kışkırtıcı cümlelerinin nedenini anlamıyorum. Eğer cesur olur hislerimden bahsedersem dostluğumuz biter. Onunla aynı ortamdayken gergin olmaya katlanabileceğimi sanmıyorum. O neden bu kadar cesur? Yoksa Eliz ona bir şeyler mi söyledi? Ahh.. hayır buna cesaret edemez onu parçalarına ayıracağımı biliyor. O zaman neden? Yoksa... O da bana mı aşık? Yüzümde birden şok ifadesi oluşuyor ve bu Teamin'in gülümsemesine neden oluyor. " Sen neler düşünüyorsun öyle küçük tilki yüzün şekilden şekle girdi." Ama onun bu içten gülüşü şampanyadan daha fazla çarpıyor beni " çok güzel gülüyorsun" diyorum bir an da elimde olmadan. Gülüşü yavaşça siliniyor yüzü ifadesiz ama bakışları çok derin gözlerimde bir şeyler arıyor. " Sanırım sarhoş oldun, hadi seni evine bırakayım." Ah evet sarhoşum daha fazla rezil olmadan eve gitmeliyim. Ancak ben ona cevap veremeden müzik değişiyor ve içeri kocaman bir pasta geliyor. Beak gözleriyle beni arıyor bulduğundaysa Teamin'den izin isteyip beni pastanın yanına çekiyor. Eliz be diğer ofis arkadaşlarıyla hep birlikte pastayı kesiyoruz ve Beak bir şampanya daha patlatıyor. Hayır onu içmemeliyim ama onu kuramıyorum. Teamin'in onaylamayan bakışları altında şampanyamı yudumluyorum. Bir kaç kişiyle daha konuşup iyice sarhoş olduğunu anladığımda Beak'e hoşçakal diyorum. Eliz şu an pistte ve çılgın gibi dans ederken ona uğramak güç. Gözlerim Teamin'i arıyor ve onu bir kadınla gülerek sohbet ederken görüyorum. Bakışlarımız kesişiyor, bana doğru gelecek gibi oluyor ama yanındaki kadın koluna girip onu önemli bir adam olduğunu daha önce Beak'ten duyduğum bir adama doğru götürüyor. Teamin'in önceliklerinde ben alt sıralardayım baya bir alt.
Çantamı alıp çıkıyorum. Temiz havayı çizerlerime çekip taksi çeviriyorum. Bu kafayla araba süremem. Aklımda Teamin'le yolu bitiriyorum. Bu gece ona açılsaydım nasıl olurdu? Bunu düşünmeden edemiyorum. Teaminin etrafında çok fazla insan var ve bazılarıyla haddinden fazla samimi, büyük kavgalarımız olurdu ve birbirimizi çok yıpratırdık. Sanırım en çokta bundan dolayı ondan uzak duruyorum. Eliz e öğretse yeterince sevmiyormuşum bu sadece hayranlıkla hoşlantı arası bir duyguymuş ve gerçekten ilgimi çeken birini bulduğumda unutturmak kolay olacakmış. Bir duş alıp uykuya dalıyorum düşünceler yorgun Zihni'm için fazla geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Gurur ~ Kim Jongin OC
Fiksi PenggemarUmursamaz ama bencil bir adam ve ruhu özgür mavisi genç kız... öğrenilmiş çaresizlikler... kabullenilen yenilgiler... ziyan olan hayatlar... " Beni buraya hapsedemezsin! bu çağdışı saçmalıklarla uğraşacak değilim. " " Çağdışı mı?! Küçük hanım alışsa...