Suntem asa tineri,
Chiar nu trebuie sa ne complicam aiurea,
Trebuie sa iubim pesoana pe care o tinem de mana,
Sa facem ce vrem noi, sau inima celei iubite,
BAM! Momente asa placute ies pe banda rulanta, chiar si in fiecare zi,
Oamenii vor fericire, iubire sau sa se simta iubiti,
Dar sa-mi bag picioarele,
Tot se indragostesc de eticheta,
Si n-au ce sa mai faca cu continutul ei apoi,
Si uite asa se duce aiurea ore din viata lor, vise dorite etc.
Stiu in ce lume traiesc, din cauza asta am grija pe unde pasesc incet,
Si pe unde alerg de nebun pana cand nu mai pot,
Respiro in bratele ei apoi alerg pana cand mor implinit.
Tineretea este o perioada a vietii noastre caracterizata de energie, pasiune si dorinta de a trai intens. Este un timp in care simtim ca nu trebuie sa ne complicam aiurea si ca putem sa ne bucuram de fiecare clipa alaturi de persoana pe care o iubim. Sa tinem de mana pe cineva special pentru noi este o manifestare a dragostei si a conexiunii profunde pe care o avem cu acea persoana.
In aceasta relatie, avem libertatea de a face ceea ce ne dorim, urmand inclinatia inimii noastre sau a inimii partenerului nostru. Fiecare moment petrecut impreuna poate fi unul placut si memorabil, care apare ca intr-o banda rulanta, oferindu-ne bucurie si implinire chiar si in rutina zilnica.
Oamenii, indiferent de varsta sau experienta de viata, cauta fericirea, iubirea si dorinta de a se simti iubiti. Cu toate acestea, uneori se intampla ca oamenii sa se concentreze prea mult pe etichete si stereotipuri, uitand de continutul adevarat al relatiei lor. Astfel, timpul si energia lor sunt irosite, iar visele si aspiratiile lor sunt neglijate.
Este important sa fim constienti de lumea in care traim si sa avem grija pe unde pasim incet, dar si pe unde alergam cu pasiune si entuziasm. Trebuie sa fim atenti la modul in care investim timpul nostru, sa ne asiguram ca il acordam lucrurilor cu adevarat valoroase pentru noi. Uneori, poate fi nevoie sa incetinim ritmul pentru a savura fiecare moment si pentru a experimenta bucuria autentica a vietii.
Sa respiram in bratele persoanei iubite poate aduce o senzatie de implinire profunda. Sa alergam pana cand nu mai putem poate fi o modalitate prin care ne exprimam pasiunea si dedicarea pentru ceea ce iubim. Esenta este sa traim intens, sa simtim cu adevarat fiecare emotie si sa ne bucuram de tot ceea ce ne ofera viata.
In final, suntem asa tineri si nu trebuie sa ne complicam aiurea. Trebuie sa ne iubim si sa ne bucuram de fiecare moment alaturi de persoana pe care o tinem de mana. Sa facem ceea ce ne dorim cu pasiune si sa fim constienti de alegerile noastre. Doar asa vom putea simti adevarata fericire si implinire in viata noastra.