"My day job is to make people happy, do you want to buy a smile from me? It's Free!".
Tema acestei propoziții este fericirea și generozitatea de a oferi un zâmbet. Fiecare zi de lucru este dedicată aducerii bucuriei în viețile altora și acum, oferta de a cumpăra un zâmbet este prezentată.
Într-o lume în care mulți oameni se confruntă cu stresul și problemele zilnice, găsirea fericirii devine o necesitate. Este nevoie de persoane care să poată aduce un zâmbet pe chipurile celorlalți prin gesturi mici și simple. Acesta este rolul principal al protagonistului, care își dedică timpul și munca pentru a face oamenii fericiți.
Propunerea de a cumpăra un zâmbet poate părea ciudată la prima vedere, dar în realitate este o invitație de a primi o bucurie gratuită.
Mesajul transmis este acela că fericirea nu poate fi cumpărată cu bani, ci este oferită liber și cu generozitate. Prin această invitație, protagonistul își dorește să extindă raza sa de influență și să ofere un zâmbet oricui îl dorește.
Ideea de a cumpăra un zâmbet subliniază și importanța aprecierii lucrurilor simple din viață. Un zâmbet poate schimba întreaga perspectivă asupra unei zile sau chiar asupra unei vieți.
Într-o lume dominată de consum și materialism, oferirea generoasă a unui zâmbet gratuit reprezintă un act de rebeliune împotriva acestor valori și o apreciere a lucrurilor care nu pot fi cuantificate în bani.