1.BÖLÜM: MÜKEMMEL ŞEHRİN .....İNSANI

29 5 1
                                    

Ben Hailey Melek River İngiltere de doğdum ve orada büyüdüm. 23 yaşındayım ve iç mimarlık bölümü mezunuyum. Anne Türk baba
İngiliz bir ailenin kızıyım. Tanışma merasimimiz bu kadar gelin beraber başıma gelen olaylara bakalım.

~~~~~~

Sabaha kadar heycandan uyuyamamıştım. Bugün sevdiğim adamın yanına İstanbul'a gidicektim. İçimi büyük bir heycan kaplarken telefonumun sesini duydum ekrana baktım Serkan arıyordu hemen aramayı cevapladım.

"Alo aşkım napıyorsun?" dedi. Serkan İstanbul'a geliceğimi bilmiyordu ona süpriz yapıcaktım.

"İş görüşmesine gidicem sevgilim ona hazırlanıyorum." dedim.

"Bol şanslar sevgilim. Bu işi alacağına eminim kendine iyi bak bay bay." dedi.

"Teşekkürler sevgilim. Bay bay." diyip aramayı sonlandırdım. Hemen valizimi hazırlayıp dayımi aradım.

"Alo dayıcım. Napıyorsun? Annemin evini hazırladın mı?"

"Dur deli kız bir nefes al daha uçağa bile binmedin. Ben annenin evini hazırlattım. Bir haftalık yiyecek bir şeyler hazırlattım. Evin boş bir odasınada senin için giysi dolabı koydurttum." dedi. Dayım annemin küçük kardeşiydi. İlk kez Türkiyeye gittiğim için orda bana yardımcı olucaktı. Şimdi siz düşünüyorsunuzdur evide ayrı bir giysi dolabı olucak kadar zenginsem neden iş arıyorum aslında babamın vasiyeti var ben mezun olduktan sonra bir başka yerde işe başlayıp işi öğrendikten sonra şirketin başına geçicektim. Mutlaka bir 5 yıl başka bir şirkette çalışmak zorundaydım.

Ben düşüncelere dalmışken taxi evimin önüne gelmiş korna çalıyordu. Hızlıca ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Taxici elimdeki bavulları görüp yardım etmek için. Arabadan indi yanıma gelip elimdeki bavulların alınca bende nezaketen teşekkür ettim.

" Where will you go Miss. "
( Nereye gidiceksiniz bayan.)

"Londra City Airport. Please."
( Londra Şehir Havaalanı .Lütfen.)

Yarım saat süren bir yolculuk sonucu havaalanına ulaştım. Uçak 20 dk sonra kalkıcaktı bilet pasaport vs işleri halledip uçağa bineceğim tünele doğru yürüdüm. Uçağın first class yolcu bölümüne geldikten sonra yerime oturdum. Ve uçağın kalkmasıni bekledim uçak kaltıktan sonra bir süre daha uyanık kalıp yavaş yavaş uykuya yenik düştüm.

Birinin kolumu oyması nedeniyle gözlerimi açtım.

" Hanımefendi İstanbul'a geldik uyanmalısınız."dedi yanımdaki yakışıklı adam tam adama teşekkür edicektim ki fırsat bile vermeden uçaktan indi. Bende fazla takmayıp uçaktan indim. Dayımı görmemle yüzümde kocaman bir tebessüm oluştu dayım yanıma geldiğinde koşarak boynuna sarıldım çok özlemiştim onu.

"Dur deli kız düşüreceksin şimdi ikimizide."

" Ben hiç seni düşürür müyüm yakışıklım." dedim.

Beraber gülüşerek arabaya kadar geldik. Istanbul gerçekten mükemmel ötesiydi. Dayıma beni evi değilde Serkan 'ın şirketine bırakmasını söyledim. Dayım sevgilim olduğunu biliyordu ama yüzünu hiç görmemişti . Ailemden bir tek kuzenim Selen onu görmüştü.

Şirketin önüne geldiğimizde dayımi öpüp arabadan indim ve şirketin önune geldim. Güvenliğe Serkan beyin sevgilisi olduğumu söyleyince içeri girmeme izin verdiler onlara Serkan'ın odasını sordum odasını öğrenip asansöre bindim ve Serkan'ın odasınin bulunduğu kata bastım. Asansör durunca asansörden inip Serkanın odasının önüne geldim asistanında odasında bulunup bulunmadığını sordum kız odasında olduğunu söyleyince aramadınsa izib vermeden odasına girdim. Karşımda gördüğüm manzara gözlerimi doldurmuştu.

Koşarak şirketi terk ettim ben giderken o da peşimden geliyordu. Gözüm adeta hiçbir şeyi görmüyordu. Birden kolumun çekilmesiyle kendimi yerde buldum ama yumuşak bir şeyin üstündeydim kafamı kaldırmamla bu yumuşak şeyin uçaktaki adam olduğunu gördüm.

"Yerin rahat mı?" dedi. Anlamaz gözlerle ona bakarken.

"Kalksana kızım üzerimden." dedi. Adamın üzerinden kalkınca o da yerden kalktı.

"Seni kurtarmasaydım şimdi çoktan bir arabanın altında kalmıştın. Dikkat etesene." dedi.

"Teşekkür ederim kurtardığıniz için dalgındım gelen arabayı görmemişim." dedim.

"Derdin mi var gel seni sahile götürüyüm en azından içini dökersin."  dedi. Bende kabul ettim birlikte sahile geldiğimizde buraya tekradan hayran kalmıştım.

Denizin ordaki kayalıklara oturup içimden geldiğince bağırarak denize içimi döktüm.

"MÜKEMMEL ŞEHRİN .... İNSANI SENDEN NEFRET EDİYORUM . GEBEEEERR!!!!!!"

___________________________

EVET ilk bölüm nasıl düşüncelerinizi belirtip oy verirseniz çok mutlu olurum. Sizi seviyorum. 💖💖💖💖💖

Bir Pazar Kahvaltısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin