Wiliam Afton

31 4 0
                                    

Když jsem se probrala měla jsem místo nohou ocásek. Počkat ocásek. Jsem mrtvá? Otočila jsem se a viděla sama sebe ležet na zemi. Za mnou stál spring Bunny? Co? Chlap si sundal oblek a začal se smát. Když jsem na něj vrhla naštvaný pohled. Muž se na mě podíval a odešel. Přišla ke mě Puppet a řekla. "Nemáme pro tebe kostým." "Jeden máme" Řekla Chica. "Jaký""  Mangle" "Ok" Bunny přitáhl tělo Mangle. Zajela jsem do robota. Otevřela jsem oči a klekla si na kolena. Koukala jsem na zem a potichu říkala. "Už nikdy nebudu člověk už nikdy..." Přišla ke mě Chica a utěšovala mě. Pak k nám přišla Puppet a řekla. "Roboti každé ráno a odpoledne tancují a spívají tak se snažte  Amy ty jsi nejnovější tak dej pozor na Wiliema." S černými slzami jsem se koukla na Puppet a řekla. "Dobře ale... Já nechci být sama." Neboj bude tam Foxy." Řekla Puppet. Foxy se na mě podíval a šel do soukromého apartmá. Když jsem přišla za ním bylo 8:00 a Foxy se krčil v koutě. Koukla jsem se na něj a podala mu ruku. Z očí mu tekly černé slzy a pak se zvedl. Sklopil uši a koukal do země. Ale potom otevřeli pizzerii a Foxy a já jsme začali dělat divné pohyby robota. Oba jsme se na sebe koukli a Foxy se usmál. Když najednou přišel Wiliam a odnesl mě do kouta. Foxy se jen mohl dívat. Najednou ke mě přišli mí kámoši a začali mě rozebírat. Dopadlo to tak že sem neměla oko místo těla dráty atd...

Volala jsem na ně že jsem to já ale nešlo to teď mě ovládal robot. Po pár dnech co to takhle šlo dokola jsem se naučila ovládat tělo robota i přez den. Ale mé pokusi aby mě kámoši poznali byly marné. V noci jsem zahlédla Wiliama a vyskočila na strop.

navždy spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat