Je pár dní po prázdninách a ve Škole je zase nuda. Když zazvoní posíláme si s Jassie psaníčka. Je to má BFF. Dneska má narozky. A zítra oslavu. Ale já na její oslavu nemohu jedeme na víkend na hory...
~PO PÁR DNECH~
Myslela jsem si že Jassie a ostatní onemocněly. Ale to by bylo divný. Jdu do té pizzerie kde byla ta oslava. Dnes mám volno.~V PIZZERII~
"Halo! Je tu někdo" nic. Nikdo se neozýval. Jen mi připadalo divné to prázdné jeviště. Na co ho tu mají? Podle novin by tu mělo něco být. Ale co? Na zemi se rostýkaly louže červené barvy. Je to vůbec barva?! Fuj není to a nebo je ... Ne to ne. Opatrně jsem vzala na prst kousek té barvy. To není barva...... To snad...ne to ne... Ne to nemůže být pravda. Bum křach bác!!!! V zádu něco spadlo. Naskočila jsem leknutím a utekla.V noci jsem přemýšlela co by to mohlo být... Nic nevím ale jak mohu vědět že se toho musím bát třeba...třeba tam bude Jassie. Ach jo..... Venku byla bouřka a větve mi mlátila na okno u postele. Ne já to nevzdám. Řekla jsem si a oblékla se. Na budíku bylo napsáno že je 00:00 takže půlnoc.
Když jsem došla do Freddy Fazbear. Šla jsem dozadu. Nebudu říkat co jsem vyděla. Z očí mi vyhrkly slzy Jassie ležela na zemi. A vzádu byli. To jsou ti z toho jeviště. Freddy,Chica a Bunny počkat vzádu byl i ten Foxy. Najednou se stalo něco divného. Na konci místnosti byla Sherlet nebo Puppet. Ne to byla Julie. Nedávno prý zemřela ale neví se jak. Julie?Puppet se na mě podívala a řekla divným sekavým hlasem."Amy jsi to ty ?" Poznala mě. Puppet se na mě koukla a zvážněla v obličeji. Pak zvedla ruce a z Chici a Jassie začla zářit fialová barva. Z Jassie vylezla duše a vlezla si do robota tak to bylo u ostatních.
Jen jsem tam tak stála a koukala na to. Sherman(Foxy) se na mě podíval a řekl."kdyby jsi šla na tu zatracenou oslavu jela by jsi v tom s námi!""Uklidni se Foxy " Řekl Daniel(Freddy). Za mnou se ozval hlas Jakuba(Bunnyho). Otočila jsem se a..............
ČTEŠ
navždy spolu
Horror(můj vymyšlený příběh) po pár měsících po oslavě mé kamarádky už jsem ji neviděla ale proč jdu to proskoumat !