Vysela jsem na stropě chodby najednou za mnou něco chrastilo byl to Foxy. Wiliam rozsvítil baterku a Foxy zmizel z chodby . Pak za mnou zase něco bylo otočila jsem se že tam bude zas Foxy ale byla tam Chica ale ne moje kámoška,ta je úplně jiná. Než jsem stačila skočit po Williamovi tak už byla ta Chica za ním Wiliam jen vzal masku a otočil se Chica vzápětí zmizela. Ale pak odbylo 6:00 a.m. Takže jsme se všichni vrátili zpět. Cestou do pirate cove jsem šla k pódiu ale byli tam úplně jiní animatronici. Když jsem došla do pirate cove tak tam nebyl Foxy a bylo tam napsáno kids cove zalezla jsem tam a čekala na Foxyho ale nepřicházel. Pak jsem se vypnula. Když jsem se zapla tak přede mnou stáli ti divní animatronici. A přišel ke mě Bunny ale měl navíc ňáký tvářičky počkat ty mám i já a Bunny začal. "Ahoj já jsem Toy Bunny,, koukala jsem na něj jak na ducha a on se mě zeptal." Jsi v poho?,, "Jo já jsem v poho jmenuju se Amy ehh... teda Mangle. Pak ke mně přišla Chica a Freddy a představili se ňákou náhodou byli taky Toy takže se to pamatuje v pohodě. Pak všichni odešli a já šla do part a servise že tam možná budou ostatní. Vešla jsem dovnitř a na zemi ležel Freddy trčely z něj dráty a neměl mikrofon,opodál seděl Bunny opřený o zeď a neměl obličej,potom Chica která stála u zdi a neměla ruce a pak Foxy který byl úplně rozervaný a měl u tlamy krev. Přišla jsem k němu a Foxy se probral. "Co se vám to stalo?,, Řekla jsem. "Foxy se na mě zahleděl a řekl. "Přišel Wiliam a sekerou nás zničil,, Já jsem se na něj podívala a přimáčkla se k němu.
Foxy se na mě podíval a řekl. "Už musíš,, "proč,, nechápala jsem."ty patříš k Toy robotům,, řekl a zas se vypl odešla jsem do kids cove a vypnula se taky.
ČTEŠ
navždy spolu
Horror(můj vymyšlený příběh) po pár měsících po oslavě mé kamarádky už jsem ji neviděla ale proč jdu to proskoumat !