Şunu yap Hera, bunu yap Hera, Bayan Kim bayan KimÖf yeter be. Sabahtan beri şirkette gezmediğim yer kalmamıştı.
Bir ora sürükleniyorum bi buraElimdeki dosyaları muhasebeye yetiştirmeye çalışıyordum ve eğer bugün bitmezse Bay Park bana çok kızacaktı.
"Bayan Kim!"
Sesin geldiği yöne dönünce bana doğru hızlıca gelen Hyunjin i(medya) gördüm.
Ellerini dizlerine koyarak nefes alış verişlerini düzenledikden sonra konuştu"Bay Park sizi çağırıyor ve nedense çok mutlu"
Bay Park neden mutlu? Daha yarım saat önce sinirden köpürüyordu o adam niye?
Başımı usulca salladım ve elimdeki dosyaları Hyunjin e bırakarak asansöre ilerledim. 17.kata basarak sırtımı asansörün duvarına yaslayarak gözlerimi kapattım.
Ah Allahım çok yorgunum!
Asansörden inerek bay Park ın odasına ilerledim ve kapıyı tıklatarak içeri girdim.
Hyunjin in de dediği gibi yüzünde güller açıyordu."Hera gel bakalım"
"Bir şeymi istemiştiniz"
"Ah şey oğlum Jimin yarın Barcelona dan dönüyor. Şirketimizde çalışacak ve bir asistana ihtiyaci var. Şimdi şöyleki sen benim asistanımsın ve ben sana güveniyorum"
Bu cümlenin arkasında yatan o küçük canavardan korkmalımıyım yoksa sevinmelimi?
"Şimdi oğlum geldiğindi benim isteğim şudur ki Jimin in asistani sen ol"
nE!?
"Ama bay Park eğer ben oğlunuzun asistanı olursam sizinki kim olacak"
"Sen Hyunjin'i asistanlık için eğitmiyormuydun? Oda benimki olur"
Bir düşüneyim.. Park Jimin.. daha önce bir kez görmüştüm oda haberlerde. Magazin sayfalarında çıkmıştı ki ben bakmadım bile.
Ama eğer olursam Park Jimin pek birşey bilmediğinden daha az yoruulurdum. Ama bay Park'ı Hyunjin idare edebilirmiydi ki acaba?"Peki bay Park kabul ediyorum ve de bana güvendiğiniz için teşekkürler "
"Ben teşekkür ederim Hera. Çıkabilirsin"
Hafifçe eğilerek odadan çıktım ve hemen yandaki kendi odama girdim.
Gerekli eşyalarımı alarak şirketten çıkarak yürümeye başladım.Park Jimin..
Neden erken dönüyor ki?Eso~