06/04 יום שני 1. נוצה

51 3 1
                                    

זה פרוייקט מטאמבלר שאני משתתפת בו שאני שם מפרסמת באנגלית אז תרגמתי לכם:

דין שמע את צליל הכנפיים הידוע די והותר ליום אחד, או כך לפחות חשב בזמן שהתכונן לישון.
"שלום, דין," הקול המוכר באופן מעצבן של המלאך מעולם לא הפסיק להפתיע אותו, "קאס, מרחב אי-" דין נפתח, אך נעצר כשהוא כך שלא הייתה הפרת מרחב אישי.
"אז מה הולך, קאס?" דין שאל בזמן שחיפש את החלוק שלו בארון המבולגן. סאם התעקש שהוא יכבס את החלוק אבל כי בגלל זה בטעות הוא הפיל אותו לארון עם שאר בגדיו הנקיים.
"באתי לבקש ממך טובה," קאס אמר, 'אני מדמיין או שהוא מסמיק?' דין חשב לעצמו. "בטח (פה אמור להיות buddy ןזה מתורגם לחבר ופשוט אע, לא.), מה אתה צריך?"
"זה יותר פיזי מאשר חומרי." קאס אמר.
דין הביט בו במבט שואל, "אני צריך שתנשק אותי." קאס אמר בפנים רציניות לחלוטין. "מ-מה?" דין שאל והסמיק קלות.
"טעות שלי, אני מתנצל ששאלתי, אני אעזוב עכשיו." קאס מלמל, הוא היה מוכן לעזוב, אבל כף יד על פרק כף ידו -היד של דין- עצרה אותו. "לא אמרתי שאני לא מסכים. אני פשוט, אני מניח שהייתי בהלם. אני די סקרן, למה?" דין שאל, אחיזתו בפרק כף היד של קאס מתחילה להשתחרר, אך הוא עדיין מחזיק אותו.
"ובכן, הכנפיים שלי מגרדות ומציקות לי בכל פעם שאני לידך. אני יודע שזה סימן של תשוקה לפני התחדשות, והדרך היחידה לעצור את הגירוד היא לתת להן את החיבה שהן רוצות." קאס התחיל להסביר, הוא התקרב מעט לדין.
"זה יכול היה להיות כל אחד, אבל פשוט הייתה לי התחושה שלבקש מסאם נראית פחות נכון מאשר לבקש ממך. "
הוא התקדם פעם נוספת, עומד ממש לפני דין, מחכה לתגובתו.
"אממ, אני יכול לעשות את זה. זו רק נשיקה נכון? זה לא אומר כלום." דין אמר וחיפש משהו לא ידוע בפני חברו.
קאס התאכזב מעט מדבריו של דין. הוא לא הצליח להבין מדוע, אולי זה קשור לעובדה שכנפיו המשיכו לגרד, ודחפו אותו לעשות זאת.
"אתה יכול?" קאס שואל, קולו הלך ונהיה חלש יותר, "מה?" דין שואל בתמורה, פניו מתקרבים מעט יותר לעברו של קאס, "לנשק אותי?" קאס שואל בקול כה נמוך שהוא מעט מעל לחישה. דין לא עונה. ובכן, לא במילים. הוא מניח את ידו על לחיו של קאס, מביט בעיניו לפני שהוא דוחף את שפתיו לשפתיו הסוג של קשות של קאס. ידו השנייה של דין מחליקה על גבו של קאס בזמן שידו של קאס מונחת על צווארו, מקרבת אותו. הם מתרחקיח, משהו בדין לא רוצה.

"יש לי וידוי," לחש קאס, עיניו עדיין נעוצות בשפתיו של דין. "אני שיקרתי."
"מה היה השקר?" דין מהמהם, "כשאמרתי שזה יכול להיות כל אחד, זה לא", קאס הביא את עיניו הכחולות לעיניים הירוקות של דין, "זה היה צריך להיות מישהו שאני חושק בו. הכנפיים שלי לא יכולות להתחדש אלא אם כן אני נותן להם את החיבה שהן צריכות, שאני צריך."
"ובכן, גם אני שיקרתי", הגיב דין. קאס הביט בו, "זה אומר הרבה. זה אומר הרבה מאוד." דין אמר והצמיד שוב את שפתיהם. ידו של דין עולה בגבו של קאס, רק כדי לרדת עם משהו שחור ופרוותי בתוכו. נוצה.
הנוצה של קסטיאל. הוא תקע אותו בכיסו, לא מרפה מהמלאך.

(becky-srs בטמבלר)

על טבעי סיפורים בדיחות ו-וואן שוטיםWhere stories live. Discover now