Τοτε κοιταξα εξω απο το παραθυρο και χαμογελασα χωρις λογο.
Μετα απο λιγη ωρα που εμοιαζε σαν αιωνας φτασαμε στο πατρικο μου.Ο Jungkook παρκαρε και κλειδωσε το αμαξι.
Ε:"Καλωσηρθες στο απλο μου σπιτι.Παμε."
Πηγαμε στην πορτα και εγω χρυπησα το κουδουνι περιμενοντας την μητερα μου.
Μ:"Ερχομαι..."
Ακουστηκε αυτη η απαλη φωνη και η πορτα ανοιξε.
Μ:"Y/N!Κορουλα μου!"
Ε:"Γεια μαμα."
Γρηγορα την αγκαλιασα.
Ε:"Μου ελειψες τοσο πολυ!"
Μ:"Και εμενα!"
Σταματησαμε την αγκαλια και τραβηξα τον Jungkook κοντα μου.
Ε:"Μαμα...απο εδω ο Jungkook και μωρο μου...απο εδω η γυναικα που αγαπω πιο πολυ και απο εσενα."
Μολις το ακουσε αυτο ο Jungkook εμεινε καγκελο.
Jk:"Μα~..."
Ε:"Μην τολμησεις και πεις κατι...αγαπας την μητερα σου πιο πολυ απο εμενα...οποτε ειμαστε πατσι!"
Η μαμα μου μας κοιτουσε.
Μ:"Ειναι το..."
Ε:"Ναι μαμα...το αγορι μου!"
Χαμογελασε πλατια και με αγκαλιασε.
Μ:"Καλωσηρθες στην οικογένεια αγαπητε Jungkook!"
Ειπε χωρις να σπασει την αγκαλια.
Ο Jungkook με κοιτουσε.Ξαφνικα ενα χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο του και το αγχος αρχισε να μειωνεται και να μετατρέπεται σε ευχαριστηση.
Κοιτουσα τον Jungkook που μιλουσε με την μητερα μου και ανακουφιστηκα που τα πηγαιναν καλα.
Βλεποντας το χαμογελο της μαμας μου η καρδια μου ζεσταθηκε.
Κοιταξα τον Jungkook που γελουσε με την μαμα μου και χαρηκα.
Μ:"Jungkook..."
Η μαμα μου τον φωναξε.Εκεινος την κοιταξε καθως με ειχς στην αγκαλια του .
Μ:"Υποσχεσου μου οτι θα την προσέχεις.Σε εμπιστεύομαι.Αφηνω το μικρο μου κοριτσι να φυγει και να σε ακολουθησει.Υποσχεσου μου οτι θα την αγαπας με ολη σου την καρδια και οτι δεν θα την πληγωσεια ποτε φυσικα,ψυχικα και συναισθηματικα."
Μ:"Υπέφερε απο πολλα πραγματα οποτε εξαρτομαι απο εσενα για να την κανεις χαρουμενη για την υπολοιπη ζωη της.Σε εμπιστεύομαι Jungkook.Σε παρακαλώ αγαπησε την με την ιδια αλλα και περισσοτερη ποσοτητα οπως εγω!"
Ειπε καο ενα δακρυ κύλησε στο μαγουλο της.
Μ:"Σας δινω την ευχη μου.Και σας ευχομαι εναν χαρουμενο γαμο και ζωη."
Ειπε και σκουπησε τα δακρυα.
Ο Jungkook ειχε κολλησει μεχρι που με αφησε και πηγε διπλα της.Της επιασε τα χερια γερα.
Jk:"Σας υποσχομαι κυρια Lee...Θα την φροντιζω και θα την προστατευω με ολη μου την ζωη.Σας το υπόσχομαι."
Ειπε στοργικα και την αγκαλιασε.
Πηγα κοντα τους και τους αγκαλιασα και εγω.Προς εκπληξη μου ο Jungkook έκλαιγε και αυτος.Εγω σκεφτομουν απο μεσα μου.
'Γιατι το υποσχεθηκε μαμα?Μηπως το εννοει?'
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Ελπιζω να σας αρεσε.Αν παρατηρισατε χρησιμοποιω πολυ την λεξη υποσχομαι.Και αυτο γιατι πρωτων συνδέεται με τα επομενα επεισοδια και δευτερων γιατι πολλα ατομα χρησιμοποιουν αυτη την λεξη αλλα δεν το εννοουν.Για αυτο παρακαλω ολα αυτα τα ατομα να μην την χρησιμοποιούν αμα δεν ξερουν την σημασια της λεξης και δεν το εννοουν.
Αστερακι & comment .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Contract Wife
Hayran KurguΟ πατερας του Jungkook διοικεί μια εταιρεία στην οποια δουλευει και ο ιδιος.Ο Jungkook ομως εχει αλλαξει και δεν ειναι ο ιδιος που ηταν καποτε.Ετσι μια μερα ο πατερας του αποφασιζει να του βρει γυναικα.Αλλα ο Jungkook αναγκαζεται να πει ψεματα οτι ε...