part 52

774 82 2
                                    

Επομενη μερα

Knock,knock

Jk:"Περάστε..."

Η πορτα ανοιξε και ο Jungkook χαμογελασε.

Jk:"Αμυ ηρθες..."

Jk:"Ελα καθησε ωστε να μιλησουμε."

Α:"Οκ..."

Jk:"Θες τιποτα να πιεις?"

Α:"Οτι εχει δωσε μου.Ειμαι βολικός ανθρωπος εγω"

Jk:"Αληθεια η Y/N το αντίθετο μου εχει πει."

Α:"Ναι...σχετικα με αυτο...εμμ...τι ηθελες να μου πεις?"

Jk:"Θελω να μαθω για τον ετεροθαλη αδερφο της Y/N.Μπορεις να μου πεις τι εχει συμβει μεταξυ τους?"

Α:"Ναι φυσικα...λοιπον η μητερα της παντρευτηκε τον πατριο της οταν εκεινη ηταν 16 και ο ετεροθαλης αδερφος της ηταν 17.Ολα ηταν μια χαρα μεχρι μια μερα που ο αδερφος της παραδεχτηκε τα συναισθήματα του απεναντι της...εκεινη ομως δεν ενιωθε το ιδιο."

Α:"Τον απέρριψε ευγενικα λεγοντας του οτι αυτο δεν ειναι σωστο και οτι αυτο που αισθανεται για αυτην ειναι τελειως λαθος γιατι στην ουσια ειναι αδρφια.Εκεινος δεν το πηρε καλα.Απο εκεινη την ημερα συμπεριφεροταν πολυ περιεργα απεναντι της και ολο την φλιρταρε οποτε την έβρισκε μονη της ωστε να πεσει στην παγιδα του. Αλλα αυτη δεν επεσε ποτε στην παγιδα του μεχρι μια μερα..."

Jk:"Τι εγινε?"

Ρωτησε με "αγχωμένη" φωνη.
Αλλα η Αμυ δεν απαντησε.

Jk:"Σε παρακαλω πες μου..."

Α:"Αποφασισε να της κανει κακο..."

Jk:"Κακο?Ποσο κακο?"

Α:"Πολυ κακο Jungkook..."

Α:"Θες να συνεχισω?"

Ο Jungkook κουνησε καταφατικα το κεφαλι του.

Α:"Προσπάθησε να κανει κατι που εκεινη δεν το περιμενε.Την...την αναγκασε να κανει σεξ μαζι του.Το οποιο αρνηθηκε εκεινη.Και οι δυο ηταν στο σχολειο οταν εγινε το σκηνικο.Της εσκισε την μπλουζα.Εκεινη προσπαθησε να ξεφυγει αλλα δεν μπορουσε για αυτο φωναξε οσο πιο δυνατα μπορουσε.Τοτε η καθηγήτρια τους βρηκε στην αδεια ταξη.Η καθηγήτρια την εσωσε και ο αδερφος της πηγε στο γραφειο του διευθυντή. Ο διευθυντής πηρε τηλεφωνο τους γονεις τους και οταν εφτασαν εκει τους εξηγησε τι εγινε.Ο πατερας του δεν μπορουσε να το πιστεψει γιατι ο γιος του συμπεριφεροταν πολυ καλα μπροστα του.Ο διευθυντής τον απεβαλε απο το σχολειο...το οποιο οδηγησε τον πατερα τους να παθει καρδιακο και πεθανε πριν φτασει στο νοσοκομείο.Ο αδερφος της την κατηγορούσε για τον θάνατο του πατερα του μεχρι που η μητερα της εκανε καταγγελία.Υποθετω οτι εξαφανίστηκε λογο του θανατου του πατερα του και τις προειδοποιήσεις της αστυνομιας."

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Απορίες?

Αστερακι για να συνεχισω

Contract WifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang