"Csupán rosszkor voltál rossz helyen"

93 2 1
                                    

-Na és kisasszony,hogy kezdődött ez az egész maga és az a fickó között? hajolt egy kicsit előre a pszichológus hölgy,és orrnyergén a szemüveget picit lejjebb tolta.
-Úgy hogy barátnőm Nina és én elmentünk egy discoba...

-Gyere már Monesz! rángatott a már ígyis részeg barátnőm a bárpulthoz.
-Nina,mondtam hogy nem szeretnék inni! rángattam a kezem.
Épp elég volt hogy rám erőszakolta a bulit.
-Naaaaa légysziii! Ráadásul az a cuki pultos van! vihogott idétlenül drága barátosném.
Megforgattam íriszeim. Mikor odaértünk Nina felkönyökölt a pultra.
-Két vodka és egy éjszaka veled. kacsintott a srácra.
-Máris szivi. kacsintott vissza a pultos.
-Nina te is tudod hogy a vodkától hamar berúgok. néztem rá kérlelően.
Mintha meg sem hallotta volna elém tolta az italt. Gyorsan lehúztam. A tömény szesz végigmarta a nyelőcsövemet. Mire észbe kaptam a pultos és Nina eltűnt. Remek. Egyedül hagyott. Elkezdtem a szórakozóhelyet pásztázni.
Középen a táncparkett helyezkedik el,ahol már részeg és beállt fiatalok vonaglanak,két oldalt az eldugott részeken bordó kanapé,ahol kigyúrt állatok terpeszkednek egy-egy lánnyal az ölükben,és hangosan dumálgatnak valamiről,és önfeledten nevetnek. A táncparkettől jobbra pedig egy folyosó helyezkedik el,ahol a mosdó és a privát szobák találhatóak. A DJ mellett -aki közvetlen a pult mellett van- pedig egy lépcső helyezkedik el ami a VIP részlegre vezet fel.
A bámészkodásomból az szakított ki hogy valaki megérintette a vállam. Összerezzentem ugyanis eléggé el voltam mélázva.
-Nem jössz táncolni? kérdezte egy full részeg kis srác.
-Nem köszi. Most nincs kedvem. próbáltam udvariasan elhajtani.
-Naa cica! Jó lesz! rángatta a kezem.
Készültem volna felpofozni és rákiabálni de valaki megelőzött.
Elrántotta előlem a kis suhancot és a gallérjánál fogva felemelte.
-Nem hallottad hogy azt mondta nem akar veled táncolni? kiáltotta a megszeppent srác képébe. A tánctér őket nézte de még a zene is abba maradt. Feszült csend telepedett a szórakozóhelyre.
-D..de b...bocs h..haver. dadogta a fiú. Készült volna beverni neki egyet mikor én közbeléptem.
Rátettem izmos vállára a kezem.
-Hagyd. Engedd el. kérleltem lágyan.
Egy egyszerű mozdulattal lehajította a földre. Mikor a srác landolt elrohant.
A zene elindult,a táncolók pedig folytatták amit abbahagytak. Aki leszedte rólam a srácot pedig felszívódott.
Megrántottam a vállam,és elhagytam a discot. A fülesem csatlakoztattam a telefonomhoz,utána pedig a fülembe tettem azt,aztán elindítottam rajta egy lejátszási listát.
Magamban dúdoltam a zenét. Éppen egy sikátor mellett haladtam el mikor egy fegyver dörrenést hallottam,még a maximumon bömbölő zenémen keresztül is. Azt a srácot láttam aki leszedte rólam a fiút,és azt a fiút láttam holtan egy lyukkal fejében aki rám mászott. Egy apró sikoly hagyta el a számat. Megölte. Megölt egy ártatlan embert.
-Sajnálom cica. Csupán rosszkor voltál rossz helyen. azzal egy tűszúrás a nyakamba ès a világ elsötétült. Most én is meghaltam? Vagy elraboltak? Semmit nem érzékeltem a külvilágból csak annyit hogy valaki felvesz és letesz valami puhára.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐍É𝐋𝐊Ü𝐋𝐄𝐃 𝐀 𝐏𝐎𝐊𝐎𝐋 𝐕𝐄𝐋𝐄𝐃 𝐀 𝐌𝐄𝐍𝐍𝐘Where stories live. Discover now