Noiral és Eredeti

12 1 0
                                    

Amíg Patrik és Anna elköltötték a vacsorát (szó sincs róla, hogy eladták volna), a Kepler egy nyugodt tanyáján a lemenő napfényben Kim aligha volt ilyen fényes helyzetben. Őt ugyanis Scöp, azzal bízta meg, hogy menjen el Noiralért és kérje meg, hogy tartson velük a Kimnikák újraélesztésében.

Az Otera bolygón, amely a Földtől körübelül 1 parszek lenne, található az a templom, s melyhez annyi legenda tartozik (példának okáért a Kimnikák is itt alakult meg), volt Kim, mert selytése szerint itt lehet Noiral. A kis távolsága a Földtől azzal magyarázható, hogy mikor Noiralt megátkozták, és védővarázslatot vont maga köré, de akarata ellenére a templom is védelem alá került. Ez a mai napig rajta van. Miért is lényeges ez? Azért mert a Föld felrobbanásával a templom kilövelt, mintha ágyúból lőtték volna, s itt ált meg. Itt pájára állt az Erania körül (Kjúnia idejében Perdiplosz, Era főbolygója, fővárosa: Perdipolisz). 

-Mi keresnivalód van itt? - kérdezte Noiral.

-Á, tudtam, hogy itt talállak. Hol máshol is lennél?- válaszolt Kim.

-Jó emlékek kötnek ehhez a helyhez.

-Itt átkoztak meg... Könyvként kellet leélned 10 évet...-mondta Kim ellenszenvesen.

-Menj innen. Semmi keresnivalód sincs itt. A Kimnikákot juttatod eszembe- egyre feljebb vite hangját, míg végül ordította-, amely elvett tőlem mindent!

Azzal a templom közepén meditáló Noiral mágiasugarat lőtt amely elől a mögötte álló Kim éphogy félreugrott. Noiral ez észrevette és újjabb mágiagömböt lőtt. Kim zelől meghátrált, majd kifutott a templom teraszára, miközben Noiral további mágiákkal súlytotta. Kiérve a teraszra, gyönyörű kilátás nyílt Eraniára, ahogy a Nap kezdett lemenni mögötte.

Megálltak egymással szemben, mint a vadnyugati Western filmekben a cowboyok.

-BUKKU MAJIKKU!- kiáltotta Noiral- DRAGONETA!

Azzal Noiral kezeiből sárkányszellemek hatoltak ki amelyek egyenesen haladtak Kim felé. Kim erre elmosolyodott.

-DRAGONE SHANTO! -üvöltötte Kim. Azzal kepleri titán kesztyűivel, amelyek narancs színben kezdtek világítani, A sárkányokba ütött, majd megpördülve Noiral felé irányította azokat, amelyek immár egy narancsszínű sárkánnyal gazdagottak.

Noiral megijedt a váratlan ellentámadástól, így nem volt ideje félreugrani, hirtelen sárkányok közepette találta magát. A nagy mágikus erő hatására Noiral térdrerogyott.

Hirtelen egy csapás...

Kim ökle Noiral arcától centiméterekre állt meg.

- Csak, hogy tudd... Én nyernék -mondta Kim. - Többet fejlődtem mint te az elmúlt 10 évben. Megölhetnélek, de szükségünk van rád.

Azzal egy ugrással a korláton termett. Noiral nem hagyta annyiban. Felugrott, s egy varázslatot szegezett Kimnek.

- A galaxis ismét kettéoszlik. ideje oldalt választani - mondta Kim miközben a távolba meredt.

-Miért lépnék be újra a Kimnikákba, amikor Ciesmikát is miattatok vesztettem el?!- ordította Noiral.

- Hidd el nekem sem könnyű.. De én is továbbléptem.

Azzal Kim elteleportált, s csak füst maradt utána.


Kimnikák: ReforgedWhere stories live. Discover now