Evie, AFK, és Chon

10 1 0
                                    

- Na, de elég ebből, még egy csomó embert össze kell gyűjtenem.- mondta Anna a vacsora után, majd felállt az asztaltól.
-Maradj nálam estére - mondta Patrik. - Már úgyis késő van. Majd holnap elmegyünk ketten.

-Köszönöm.
Így hát az estét mindketten a Kepleren töltötték. Másnap korán keltek, hogy minnél hamarabb végezzenek és mehessenek Scöphöz.
Reggeli után így szólt Patrik:
-Most jut eszembe! Én tudom, hogy hol van az AFK!
-Jólvan, akkor te menj el érte, én Evie-ért megyek, nemrég találkoztam vele, úgyhogy sejtem, hogy hol lehet.
-Gyere van mégegy űrhajóm, azt neked adom, én megyek a másikkal.
-Köszi!

Azzal a házban Patrik megynyomott két gombot, s ezt követően kitárult egy ajtó melletük. Lesétáltak az ajtó mögötti lépcsőn, s egy hatalmas hangárban találták magukat.

- A házam mögötti rét a kapu. Azt ha kinyitom ki tudunk repülni - mondta Patrik. - Ez a régiség, mely annyi szolgálatott tett a Kimnikáknak az enyém, az ott a tiéd, azt pár éve szerezten Csökjútól. Neki már nem kellet.

Beszáltak a járművekbe.

-Akkor Scöpnél találkozunk. Átküldtem a koordinátákat - mondta Anna.

Így hát elindultak hőseink, hogy összeszedjék a Kimnikák egykori tagjait.

Anna a Peremvidékre ment, hiszen sejtése szerint ott találja Eviet, Patrik pedig egy olyan bolygóra, hol már jártak, még mikor Chon volt Era vezetője, és őt kellet legyőzniük, akkor jártak már itt Annával. Ez a bolygó nem más, mint a Tudat Térben található Kiméra bolygó. Az AFK, miután visszavonult hivatalából, itt tölti éveit már 63 éves korától, amikor feloszlatták a Kimnikákot.

A Peremvidék kisebb bolygókból, csillagködökből, és aszteroida mezőkből áll. Anna egy-két éve találkozott Evievel a Wanonamowa bolygón. Most is ide tartott. Mikor megérkezett, landolt a wanapoliszi fővárosi dokkban, majd elment, hogy kinyomozza, merre találja Eviet.

Körbejárta a várost, megkérdezett embereket, de senki sem tudott semmit.

-Elnézést, uram! - szólt Anna egy járókelőhöz.

-Igen?

-Inbujiburu Eviet keresem, nem tudja merre lakik?

-Nem, sajnálom. Még sosem hallottam ezt a nevet, pedig itt élek 40 éve.- válaszolt az ember.

-Köszönöm.

Anna végigment az egész városon, de senki sem tudta, merre lakik Evie. Este 8 óra volt, amikor nagy kiáltásokat hallot egy térről:

-A BOSZORKÁNY! Eljött újra a városba! - Mindenfelől ezt kiabálták. Anna közelebb lépett, érdekelte, hogy mi folyik itt. Az emberek a főtéri szökőkútnál voltak, azt állták körbe. Anna befurakodott közéjük, hogy láthassa mi történt.

Érdekes látvány fogadta: Repülő tárgyak táncoltak a levegőben, egy alma forgott, 1,5 méter magasban, a szökőkútból a víz az emberekre fröccsent, ez elől ők síkítva ugrottak hátra, és még egy rakat tárgy forgott a levegőben, mintha... mintha... Ez az! Mintha egy láthatatlen ember zsonglőrködne velük!

Anna azonnal megértette. Csak Evie lehetett az a láthatatlan ember! Úgy tűnt a láthatatlan ember is észrevette, hogy Anna figyeli, úgyhogy gyorsan tovább állt.

- Hol lakik ez a boszorkán? - kérdezte Anna az elhűlt emberektől, akik annyit láttak, hogy a repülő tárgyak rögtön leestek, amint ez a "furcsa nőszemély" megérkezett.

Az emberek félve mutogattak újjaikkal egy közeli holdra.

-Köszönöm! - mondta Anna játszi könnyedségel, majd tovább állt. Az emberek még mindig csak hüledeztek.

Kimnikák: ReforgedWhere stories live. Discover now