¤Borcunun Karşılığı¤

7.8K 241 85
                                    

Şirket işlerinden kafamı kaşıyacak zaman bulamıyordum . Herkes gibi babamdan kalmadı bana bu şirket kendi tırnaklarımla kazıyarak kazandım.

Ben Kim Taehyung herkesin altına (kız erkek farketmez ) girmek için çırpındığı , herkesin parmakla gösterdiği tescilli bad - playboy .

" Kim Taehyung , sana borcu olan Lim Jaehyung köpeği paranı vermemek için direniyor ve Yoongi hyung adamı parçalamadan adamın leşini toplamaya gidelim." Diyen en yakın arkadaşım ve yakın korumam baktım.

Beni gülümserken gören iki insandan biri diğeride Yoongi hyung. Babası sırf evden bir boğaz eksilsin diye onu evden attığında olmayan ekmeğini onla paylaşan kardeşleri haketmiyormuydu sevgisini...

"Kime diyorum yine daldın." Ayak ayak üstüne atmış ellerini diz kapağında birleştirmiş cevap vermemi bekliyordu.

Hangi ara oturduğunu dahi anlamadım .Bu çocuğu silahların önüne canlı hedef olarak artık koymama kararı aldım bayağı bir hızlanmış şerefsiz kardeşim.

"Çok konuşma. O koca götünü kaldırda gidelim." Dediğim gibi ceketimi alarak asansöre yol aldım , arkama bakma zahmetine bile girmedim çünkü peşimden geleceğini biliyordum .

Asansörün önüne geldiğimde Jk ' in önünü tutarak yürüdüğünü farkettim. Demek Jimin dün yaptığının karşılığını böyle almıştı. Jimin' in girişi onu baya bir zorlamış yoksa böyle sünnet olmuş gibi yürümezdi.

"Ne gülümsüyorsun lan komik mi?" Diyen Jk' ye bakarak

" Evet " dediğim anda beni birden titreşim aldı. Şu lanet telefonu kimse iş başındayken rahatsız etmesin diye titreşime alan parmaklarıma güzel bir sövmeden sonra telefonu kulağıma dayadım.

"Efendim Yoon?"

"Siktirme lan Yoon ' unu . Nerdesin lan gavat ?"

" Noldu , Hoseok yine ne yapmışta kudurdun lan köpek?"

" Bu seni hiç ilgilendirmez aq . Çıkta gel artık . Götüm büzüştü sizi beklemekten ."

"Patlama lan götü boklu geliyoruz." Diyerek cevap beklemeden telefonu kapattım.

Asansörden inerek arabalara yöneldiğimiz anda korumalar peşimize takılmıştı bile. En az benim kadar gözü kara korumalar..

************************************
"Söyle lan orospu çocuğu , madem uyuşturucu gibi siktiğimin mallarına para buluyorsun bir benim borcumu nasıl ödeyemiyorsun lan!" Diyip yüzüne bilmem kaçıncı tekmemi geçirirken kapı açıldı.

"Baba ? S-siz siz kimsiniz burada ne işiniz var ?" Var diyen  çocuğa döndüm.

Bembeyaz teni , dolgun dudakları , kahverengi saçları ve okka gibi burnu ve boyu benim kadar olan çocukla gözgöze geldik . Anlaşılan daha babasını görmemişti.

"B-baba s-sana n-e ooldu böyle ?" Diyerek ağlayan çocuğun yüzüne bakmaktan ziyade dolgun kalçalarını kesmeye başladım.

Çocuğu kolundan tutup kaldırarak omzuma aldım ve babasına hitafen  "Borcunun karsılığı olarak bu gut aussehen di alıyorum ." Diyip arabama doğru yol aldım.

Arkamda ağzı açık kişileri ve sırtıma güçsüz yumruklarını geçiren bir oyuncağımla...

Arkamda ağzı açık kişileri ve sırtıma güçsüz yumruklarını geçiren bir oyuncağımla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin