¤Babacık Cezası ¤

6.1K 203 65
                                    

Arabaya doğru yürürken yeni oyuncağımın ağlamaları ve tepinmeleri iyice arttı. Yanımda birinin ağlamasından nefret ettiğim için o güzel dolgun ve iştah açıcı kalçasını ilk okşayıp sonrada kulağımı çınlatacak şekilde benden şaplak yedi.

" Ya şimdi o çeneni kesersin ya da ağlamana bir sebep vermek için senin o küçük deliğini parçalayana kadar durmam sen bilirsin."

"L- lütfen bırak beni . B bben ba babamın borcunu çalışarak öderim."

"Kes sesini!" Diyerek kükrediğim anda yerinden korkuyla zıplayıp , sessiz hıçkırıklarını ortaya saldı.

Arabanın arka kapısını açıp onu fırlatır gibi bıraktıktan sonra bizimkilere göz kırpıp arabayı son hızla sürmeye başladım.

Nihayet eve vardığımda başımı sikip sonrada uyuya kalan oyuncak bebeğime baktım. Dolgun dudakları hafif aralanmış arasından ufak hıçkırıklar kaçırıyordu. Bembeyaz teni ben en lezzetli tatlıyım diye haykırıyordu..

" Hayırlı olsun kardeşim . Ageplay Dünyası ' ndaki hard dadyliģe hoşgeldin." Diyen tavşan kılıklı kardeşime bir yandan gülüş sunup kucağıma aldığım oyuncak bebeğimle eve doğru yürümeye başladım.

"Yandı Seokjin." Diye söylenmeye başlayan hyungumu hiç takmadım bile.

Babamdan bana kalan tek hatıra acımasızlık olmuşken kimseye acıyacak değildim...

************************************
"Bunuda sepete ekliyorum ve tamamdır. "

Sabahtan beri hem sevgili ailemin kalabalığını çekip hemde ismini öğreneli iki saat olan oyuncak bebegimin eşyalarını seçiyordum .

"Oyun bocancilik yapiyoşun şeni piş gicik pipi üstüne konmus şinek!" Diyen Jimin ve sinirden renkten renge giren tavşan kılıklıya ufak kahkalarımdan bıraktım.

"Jimin shi sen böyle kötü lafları nereden öğreniyorsun ? Dün sana verdiğim ceza yetmedi mi ? Çabuk kucağıma gel!"

Jimin korkuyla benim kucağıma doğru emekleyerek ellerini uzatıp dolu gözlerini üzerime dikti ama alırsam bu tavşanın daha da kızacağını bildiğimden onu almak gibi bir hataya düşmedim.

"Jimin hemen kucağıma gel!" Diyen Jk ağlayarak kendisine yönelen Jimin 'i kucağına çekip dizleri üstüne uzandırıp bezli poposunu açmıştı bile.

"Biz senle ne konuştuk ?" Ilk sert şaplak.

"Senin ağzından kötü laf duymuyacam." Ikinci şaplak

"Dediklerimi tekrar et!" Üçüncü şaplak.

"P peki baba babacık' hıck ' bi 'hıck ' kkötü laf şöylemicemm 'hıck'"

"Aferin benim akıllı bebeğime . Babacık şimdi Cimin Shi 'nin bir daha küfür etmemesi için ceza olarak elli kere şaplak atacak sonra krem sürecek. Tamam'ı akıllı bebeğim? "

"Hıck' ttamam babacık ' hıck'"...

Ve elli demesiyle
( Hoseok 'la ,Jimin 'in ağlamasına dayanamayıp ağlamaya başlayanca Yoongi hyungun kestirme uykusundan uyanıp tabii uyumadan önce bebeğine ceza olarak acı ilaçtan verdikten sonra odaya gitmesiyle ilgilenmeyi ısrarlarına dayanamayıp ilgilenmey başlamıştım. ) Jimin' e baktım.

Poposu yer yer kanlanmıştı. Jimin 'e bakmayı yukarıdan cam kırılma sesinin gelmesiyle bıraktım..

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Nasıl oldu bilmiyorum . Umarım begenirsiniz..

Ve gerçekten bu kitap hakkında ne yazmam gerekiyor bilmiyorum sadece akışına bırakıyorum...

TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin