Oyuncak bebeğimin üstündeki t- shirtü yırtarak bembeyaz vücudunu gözlerimin önüne serdim . Minik , yamuk elleriyle göğüs uçlarını gizlemeye çalışıyordu.
Yan gülüşümü bebeğime sunduktan sonra hiç zorlanmadan iki yana çektim . Benim oyuncak bebeğimde anında gözlerini yumup yana çevirdi.
" Benim tatlı bebeğim babacıktan utanmana gerek yok. Babacık bunları hep görecek zaten . Şimdi sadece zevk almaya bak çünkü babacık seni zirveye çıkaracak.
Aslında oyuncak bebeğime şimdi sahip olmak gibi bir niyetim yoktu. Sadece birazcık tadına bakıp bırakacaktım. Herşeyden çok çabuk sıkıldığımdan yavaş yavaş dadyking günlerimin tadını çıkarmak istiyordum...
Oyuncak bebeğimin pembe göğüs uçları davetkar şekilde dikleşmiş ağzıma almam için güzel bir konuma gelmişti.
Fazla bekletmeden göğüs ucunu dişlerimin arasına aldım , emeyip dilimle damağım arasında sıkıştırdım. Diğer göğüs ucunuda elimle sıkıp , yuvarlayıp , çekiştiriyordum .
Oyuncak bebeğimse acıyla belini kaldırıp indiriyordu ve kafamı itmeye çalışıyordu . Erekte olmuş uzunluğuma sürten dolgun poposu beni daha hırçın hale getiriyordu . Tadına doyup kafamı kaldırdığımda pembelik yerini kanlanmış kırmızıya bırakmıştı.
Aynı işlemi diğer göğüs ucunada yaptıktan sonra çilek dudaklarına geçtim. Bende anında bağımlılık yapmış olabiler. Umrumdada değil , o artık benim oyuncak bebeğim istediğim zaman tadına bakabilirim..
Oyuncak bebeğimin göbek deliğine doğru zumlayarak inerken kapı öyle bir açılmıştı ki duvarda kulpunun izi çıkmıştı.
"Jinnie iyi misin bebeğim? Hyungun seni almaya geldi merak etme meleğim." Diyerek kapıdan girerek benim oyuncak bebeğimin yanına gelip sarılan hele heleki yarı çıplakken.
Gözlerim sinirle kasılırken benim evime , hatta odama onuda geçtim benim olan birine sarılabilen kişiyi süzmeye başladım.
Keşke öyle bir hata yapmasaydım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU
FanfictionAşka inanmayan , aşkın sadece sexten ibaret olduğuna inan Kim Taehyung hep çevresinde gördüğü ageplay çiftlerini oldukça özeniyor ve bir gün kendiside ageplay için aradığı çocuğu bulduğunda aşkı da bulacağını bilmiyordu. Kim Taehyung 'un dönüm nokta...