"Tamam geliyorum," dedim kaçıncı kez söylediğimi bilmeyerek. Kihyun her üç dakikada bir arıyor, telaşlı sesiyle nerede olduğumu soruyordu. Kendi için mi yoksa benim için mi endişeleniyor olduğunu anlamıyorum. Sadece bunaldığımı hissediyorum, hem de çok fazla.
Koşabildiğim kadar hızlı koşmam gerekiyordu, farkındayım ama içimden kılımı dahi kıpırdatmak gelmiyordu. Bundan dolayı ellerimi ceplerime sokup yavaş adımlarla ilerledim caddelerde. Toplanma alanı dedikleri rıhtımın orada, dışarıdan dandik bir depo gibi gözüken ama içi harika dekore edilmiş bir yerdi.
Dakikalar sonra rıhtıma girdim. Henüz saat erken olmasına rağmen etraf oldukça sessizdi. Sessizliğin sebebini tüm rıhtım boyunca ard arda dizilmiş siyah arabalarından anlayabiliyordum. Meşhur Başkan Varisi Lee Hoseok buradaydı.
Deponun kapısında durup laptop çantamın sapını sıktım. Cidden bu olayların içine kendimi sürüklediğime hayret ediyordum. Durup derin bir nefes aldım ve başımı iki yana salladım. "Yanlış bir şey yapmıyorum, mecbur olduğum şeyi yapıyorum."
İçeri girip kapıyı arkamdan kapattım ve karanlık koridorda ilerleyip toplandıklarını tahmin ettiğim odaya ulaştım. Etrafta tanımadık bir sürü yüz vardı ve ben tanımadığım insanların olduğu ortamlara girmekten nefret ederdim.
Kapıyı tıklatıp yavaşça açtım ve içeri girdim. Tanıdığım yüzler masa etrafında oturmuşlardı ve tanımadığım tek yüz ayakta dolanarak bir şeyler anlatıyordu. Bunun meşhur Wonho olduğunu anlamamak aptallık olurdu her halde.
İçeri girdiğim anda sessizlik oldu. Bedenimi eğip selam verdim ve "Üzgünüm," dedim basitçe. İri yarı Varis yanıma adımlayıp gülümsedi ve elini omzuma atıp sıktı.
"Changkyun. Biz de senin teşrif etmeni bekliyorduk. Nerelerdeydin?"
O sorusunu sorarken odayı taradım. Kihyun hyung telefondaki telaşını kaybetmemiş olduğu yüz ifadesinden anlaşılır şekilde bana bakıyordu. Odağımı ondan çekip tekrar "Wonho"ya döndüm ve bir kez daha eğildim.
"Üzgünüm. Dönemim uzasın istemediğimden son dersime de girip öyle geldim," dediğimde odanın bir yerlerinde Jooheon'un sırıttığına emindim nedense.