BOLUM 2 - HAYATA KARSI KARAR

106 17 4
                                    

EVET 2 BOLUMLE KARSINIZDAYIM UMARIM BEGENIRSINIZ
KEYIFLI OKUMALAR

Muzik : BILAL SONSES : SEVME

SEVGINIZDEN HICBIRZAMAN ODUN VERMEYIN MELEK

**********************
Evet bugün yavuzu görmustum, yine yanıma gelip yanagımı sıkıp "napıyorsun bücür" demesini diye icimden geçirirken kîzlar geldi dalga gecip gittiler her zamanki gibi " ee ezik hayat nasil" takmiyordum .Cunku o zamanlar okulun inek ögrencisydim pek arkadasım yoktu taksaydim bilmiyorum ne olurdu.
Testime kafamı gömdüm cözmeye basladım 20 soru cozdum. Yavuzların grubu geldi karsıda oturdular .
Bana bakıyordu beni incelemeye başlamıştı. Rahatsız oldum ve bir sure sonra kalkıp sınıfa gitmek istedim.
Ama giderken ayagıma melis celme taktı ve yavuzun ayaklarının önüne düstüm.
Bana bakarken agır adımlarla kalkarken söyle dedi." Bak melek ayaklarımın altındasın acava ne zaman ne zaman dibimde olacaksın " dedi sinirle oyle hizli kaktımkı tokatım suratına indi ,yüzü ters tarafa döndü . Ardından ilk defa küfür ettim ilk ve son du ." Piç serefsiz karaktersiz " dedim ardından soyle bagırdım" kabiliyetsiz olmak suç degil ama karaktersiz olmak buyuk bir suç" aglayarak gitmek istedim saçımdan tutu ve bodruma göturmeye başladı oraya sadece sevgililer giderdi. Niyetini anladıgım için kurtulmaya calıstım ama basaramadım . Odayı açıp içeriye sürükledi ve giydigim beyaz t- shirttin kollarını indirdi. Boynuma gömüldü bende erkekligine tekme attıp kaçacakken, mertte çarptım.
Sandımki beni ona verecek ama vermedi.*********
Ceketini alıp giydirdi. " Git buradan melek " " git buradan " bu sözlerle kalktım yataktan ben ne ara geldim yatakta yatıyordum en son siyah iki cift gözle karşılaşmıstım eli agzımdaydı . Ne ara eve geldim diye düsünürken saate baktım 16 :45 ti odam çok güzel karamel kokuyordu bu yavuzun kokusu gibiydi. Bu benim kokum degildi ben hep çilek kokardım. ( YAZARINIZ CILEKLERE BAYILIR😂😂) hep diye düsunurken selinle aras odaya girdi icimden hınzırca söyle dedim( bu ikisinde var bir haller ) bir anda yatakta kendimi toparladım onlara dönüp " ee ne için geldiniz ? " didismeyi bırakıp aynı anda dönüp " Biz seni merak ettik anidem mesaj attın 5,6 saatir yoksun "
Sey ben o an aklıma regl ım geldi sabah halletmistim ama su an hic bilmiyorum diye icimden gecirirken seline mesaj attım ." Regl oldumda agrım cok olunca gelmedim geri kardesim" diye mesaj attım . Anında odadan çıktı . Aras ta pesinden .
Sonra gruba girdim yine salak salak konusmustu cansu offf sıkıldım. Sosyal medya hesaplarıma girdi biraz bir digerini açtıgımda cansuyla yavuz vardı. Telefonu kapatmak istedim ama gizli numaradan bir mesaj geldi. Açıp açmamak konusunda teredüt ederken meraktan açıp baktım bir videoydu yavuzla cansunun birlikte olmuşlardı . Izlememle mesajın geldi " Arkadaşının tüm okula rezil olmasînı istemiyorsan yarın bu adrese gel" nee dememle telefon elimden düstü. Risk göze alamazdım o yüzden cevap veremedim. Ve cansunun odasına koştum . Kapısı yarî aralıktı ve aglıyordu.
Koştum ve sarıldım donup " bitti" dedi ." Ne bitti cansu " " Tavuz herseyi bitirdi biz onunla biraz eglendik sonraki gün biraz soguktu bügünde sen bagırınca kötü oldum onu öpmek istedim beni itti ve agır adımlarla gelip yüzüme soyle dedi baska altında yatacak biri bul " " SIKILDIM " dedi bagırarak bunları soylerken gidip agzına sıcassım geldi beynime kan sıcradi ama sustum.
Onu tesseli ettim.( küs diyorsunuz ne ara barıstı onlar hep böyle boyle ama cansu ileriki bolumlerde birazcık kasinacak😊😊😊) onu yavasca teselli edip uyuttum. Ve gizli numaraya mesaj attım " geliyorum serefsiz karaktersiz kabul et yoksa asla gelmem " diye mesaj attım aninda cevap geldi " peki işime gelir verdigi adrese bakip üstüme bir ceket alıp oraya dogru yürümeye başladım yururken cok meraklıydım. Verilen adrese geldigimde bir adet yavuz beklemiyordum.
" Sen yaptın degilmi? " " Hayır asla " " Asıl senin ne işin var asıl senle" cansunun demeden o ses kulaklarıma doldu yavuzun kafasınî boynuma gömdügü sonra ailemin biraktigi izler en son evden attışı
*********************
Her zamanki gibi balkonda durmus dısarıdaki kızlarî izliyordum oturup sihbet ediyorlardı . Icimden keske bende ciksam diye düşünürken annem seslendi " melek kız gel sofrayı hazırla" diye seslendi yavuz karşıdan geldigi icin camı kapattip. Iceri girdim yemegi hazırladım.
Sofrayı kurarken tabakları getirdim . Bir tabak elimden düserken zor tuttum.
Annem öldürücü bakıslar attı bana.
Sofrayı hazırladıktan sonra annemleri çagırdım.
Sofraya oturduk dalıp gitmiştim ki tabi unutmuşum egoist kız kardeşim Eylül bana seslendi ." Hey melek bak ne diyecegim yemekten sonra odaya gel konusalım" " Tabi ki eylül gelirim " yemegi yedikten kalkıp hızlıca toparladım. Mutfaga götürdü hepsini bir güzel sudan geçirdim makineye attım mutfagı toparlayıp balkona cıktım. Yavuz sigara içiyordu balkonda her ne kadar sigaradan nefret etsemde onu izlemek için biraz izledikten sonra bu tarafa döndü bende içeriye kaçtım.Eylül orada duruyordu . " Aaaa bizim inek melek yavuzu mu seviyormus bu fotografları babamlara göstereyim de gör." Eylül hayır gitme ." deyisim bosunaydı koşarak gitti .
5 dakika sonra korkarak iceriye dogru gitmeye basladım . Iceri girdigimde bavam adeta kükredi .
"Bu ne lan melekkk" sey baba demeden annam sacima yapıstı. Alışımtım buna ama babamın vurmasını istemiyordum . Annem biraz hırpaladıktan sonra bıraktî.
Babam kolumdan tuttu ve odaya götürdü kemerini çıkardı vurmaya başladı tekmeller , tokatlar , küfürler kemerle vurusu en son bırakıp gitti erkek kardesim okan geldi beni hafifce kaldırdı yüzümü gözümü sildi öyle beterdim ki ayagıya bile kalkamıyordum. Üstümü degistirmeme yardım etti . Yataga yatırdî " abla sevmek suc degil ben sana inanıyorum ben saba güveniyorum keske eylul görmeseydi simdi gosteririm ben ona " kolunu tutup " hayır yapma kalp kırma " dedim . Yanıma gecip uzandi ona sarıldım ve uyuduk.
Sabah 6 ydı hızlıca hazırlandım gözlüklerimi takîp servise binmek icin asagıya inmeye başladım. Onlarîn yaptıgını kapatmak istemiyordum bu yüzden yüzüme hic bir sey surmemistim. Servisin oraya gittim servise bindim okula geldigimizde sınıfa çantamı koyup kantine dogru gitmeye başladım kantine vardıgımda bos masaların birine oturdum. Selin aras cansu arkamdan geldi ve benimle birlikte oturdular ucusu bir agızdan ne oldugunu sordu herseyi tek tek anlattım yavuzu dahil etmeyerek .
Kalktim agır adımlarla sınıfa dogru gitmeye basladim konusulanları aldırmadan sinifa girdim ders basladı tenefüslerde yanıma gelip soranlara cevap vermedim selinler ise kucuk bir kaza dediler . Son saate kadar ayniydi . Servis time gelince servise gidip bindim .

Binanın önüne gelince agır adımlarla merdivenleri çıktım . Eve geldigimde ses cikarmadan iceriye girdim annemler konusuyordu" melek evlatlık
ver gitsin dursuna ne yapacak okuyup hem yası" " HAYIR ISTEMIYORUM " diye bagırınca ikisi birden dönüp bana baktı. Aglamaya basladım
Babam kolumdan tutup
" ya evlen ya siktirolup git bu evden" .
" Hayır sokaklarda kalırımda dursunla evlenmem"
Deyip odama kostum kıyafetlerimi toplayıp odamdan cıkıp salona geldim .
Okan kosup bana sarıldı " gitme abla babamı ikna ederim kıyamaz bana " kafamı salladım onu
yanagından öpup sarıldım.
Eylül sarîlmak isterken
Annem " cek ellini ugursuz "
Deyip kolumdan tutugu kapıya suratıma kapattı.
Aglamaya başladîm "
****************
Ondan mesaj geldi " sevdiklerinizi tek tek kaybetmek istermisiniz ."

Ikimizde aynı anda birbirimize baktik .
Bu sefer yavuzla cansunun videosu
geldi. Pis pis sırıttı
Yakasına yapıstîmve "serefsizin"
dedim. Sonra o kırmızı ışık
gördüm yavuzun ûstünde
hedeflenmisti.
" tik tak tik tak " o anda yavuzun
önüne atladım.
Dayanılmaz bir acı ve
SENI SEVIYORUM SON KEZ KURTULDUN ARTIK💔💔 dedim ve
gözlerim kapandı.

Dayanılmaz bir acı ve SENI SEVIYORUM SON KEZ KURTULDUN ARTIK💔💔 dedim ve gözlerim kapandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vee bolum sonu

Umarım begenirsiniz ellerim koptu yazarken.
Telefindan yazdîgım icin cok
Yorucu oldu.
Ama degdi.
Bool yorumlu votelerinizi bekliyorum lütfen okuyup oy vermemezlik yapmayînız
S
E
V
I
L
I
Y
O
R
S
U
N
U
Z
😊😊😊

MAVİNİN ESİR TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin