Pöttyi vagy Tiara...?!

89 7 2
                                    

Elizabeth háza fölött kanyarodott egy ösvény, azon mentünk felfelé. Voltak ott valami kövek, jelekkel rajta. Feljebb mentünk, ahol egy kör alakban csavaros út tárult elénk. Elizabeth intett, hogy kövessük. Körbe, körbe a spirálban. Hát ez meg? Nem lovagolhatnék békésen? A lovardában, terepen, bárhol! Egyébként én és Alex lóháton voltunk, csak Elizabeth jött gyalog. Amikor a spirál végere értünk, és egy portál nyílt ott. "Biztosan képzelődöm" gondoltam. Én aztán biztos, hogy nem...mondtam. De akkor Elizabeth enyhén megpaskolta Goldtea farát, amitől az előreugrott, egyenesen a portálba. "NE MÁR, ELIZABEHT...!" Ez volt az utolsó gondolatom.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Odabent a kemény kőpadlón ébredtem. Kinyitottam a szemem. Látszólag nem volt semmi bajom, szóval fel is pattantam...majd visszaestem. Nagyon szédültem, kénytelen voltam lehunyni a szemem. Felnyögtem: Alex, Elizabeth, vagy BÁRKI, aki itt van körülöttem! Segítség! Rosszul vagyok!- Hamarosan arra lettem figyelmes, hogy valaki nyaldossa az arcomat. Kinyitottam a szemem(szerencsére már nem szédültem annyira)és láttam, hogy Pöttyi nyalogatja az arcom. De...Pöttyi...egész más volt...RÓZSASZÍN A SZEME?! Vörös volt a szőre, benne szintén rózsaszín csíkokkal...mi történik? Kérdeztem mindenkit, aki itt állt...Ez itt Tiara, vagy Pöttyi, ahogy te hívod...lényeg, hogy a macskád!

Folytatás következik, de úgy gondoltam, mára ennyi elég.

Star Stable Online-A varázslatos macskaWhere stories live. Discover now