Runestone

48 4 4
                                    

1 héttel később

Ragaszkodtam hozzá, hogy megint menjünk a farmra. Mikor megérkeztünk, egyből a körkarámba rohantam. Runestone már ott várt. Sokat játszottunk, etettem, itattam, gondoztam. Aztán az egyszer úgy gondoltam, megkérdezem Maját, hogy felülhetek-e rá. Azt mondta, hogy igen. Ennek nagyon örültem. Csak egy kantárt kértem kölcsön, amit kaptam is(szép kéket). Felültem Runestone hátára, nem ellenkezett. Ahhoz képest, hogy milyen fiatal volt még, nagyon nyugodtnak látszott. Először a lépését akartam megnézni, aztán felgyorsítottam ügetésre. Úgy gondoltam, mára ennyi elég lesz.

Másnap

Ma is ki akartam menni Runestone-hoz, de a léleklovas lányok nem értek rá. Na nem baj, gondoltam, megyek egyedül. Runestone prüszköléssel üdvözölt, amikor odaértem. Ma is felültem rá, de ezúttal vágtáztunk is. Szépen-lassan haladunk majd, ugratás, aztán terep, esetleg verseny is...amennyit enged Maja. Runestone nagyon engedelmes volt a vágtánál, így hát utána kapott "egy kevéske" répát. Holnap akarom kipróbálni az ugrást.

Pár héttel később

Most volt az első terepünk Runestone-al. A galoppot is kipróbáltuk. Annyira a szívemhez nőtt ez a ló, és mint megtudtam, Maja szívesen eladná nekem. Ez egy nagy dolog, de döntöttem: Holnap elmegyek, és megveszem.

Star Stable Online-A varázslatos macskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora