Tim komutanlarından yeni görevler bekliyordu.En sonunda komutanları özel timi odasına çağırdı.Tim koşarak komutanlarının yanına gitti.
Komutan: Yarın sınıra gidiyoruz ona göre hazırlanın.
Özel Tim: Tamamdır komutanım.
Özel tim çoktan hazırlıklara başlamıştı.Helikopter piste indiği zaman tim vakit kaybetmeden helikoptere bindi.Sınıra gelmişlerdi.
Komutan: Hemen mağarayı bombalayın.
Tim hemen bombayı yerleştirmişti.Özel tim mağaradan uzaklaşmıştı.Bomba patladı
yine her yer cehenneme dönmüştü.1 terörist komutanlarına haber vermişti komutanları ora ekip göndereceği için özel tim arabayla oradan uzaklaşıyordu.Arabayla giderken dağlardan mermiler geliyordu.Tim silahlarını çıkarıp teröristlere karşılık verdi.Özel timin cephanesi tükenmek üzeriydi.Tim hemen komutana haber vermek için telsizle bağlantıya geçti.
Komutan: Ateşi kesin onlar sizin merminiz bitsin sansınlar.
Özel tim: evet komutanım ondan sonra ne yapalım?
Komutan: Onlar size doğru gelince ateş açın.
Özel tim: Tamamdır komutanın hemen planı uyguluyoruz.
Tim ateşi kesince teröristler özel timin yanına doğru yaklaşmaya başladı.Tim 1 2 ve 3 ateşş diye bağırdı.O sırada komutan time destek gönderdi ve teröristleri el birliğiyle yenmeyi başardılar.
Bir sonraki bölümün gelmesi için sınır 10 vote 15 yorum. Desteğinizi bekliyorum.