Colegul cel nou (2)

316 24 8
                                    

Xander POV

Cand l-am vazut pe ,,Fioletovyy" , lovit si cazut la pamant  am simtit cum de furie imi fierbea sangele in vine. Am strigat dupa el si dupa acei tipi, apropiinduma extrem de furios dar si pregatit sa le aplic o corectie. Problema este ca atunci cand am fost auzit micutul inocent ce fusese lovit s-a speriat si a fugit. Cei 3 urmandui exemplul imediat ce micutul ,,Fioletovyy" a dat coltul fugind speriat. Am vrut sa fug dupa micul baiat cu par mov dar am zis ca ar fi mai bine sa le aplic mai intai o corectie ca in ,,mama rusie" celor 3 golani, doar ca cei 3 lasi au fugit ata de repede si s-au si ascuns ca nu i-am mai gasit. In timpul asta am iesit afara si m-am asezat pe bancuta ce se afla sub fereastra salii de muzica.

Tsume POV

Mi-am limpezit un pic mintea steragandumi lacrimile si sangele de pe barbie, si am inceput sa cant lasandumi vocea si notele chitarii electrice sa inunde camera, fara a observa ca fereastra din fata mea era deschisa si ca aveam si un ascultator.

 You stole my heart with your beautiful eyes
I can't stop this
This feeling
I need a savior
Save me from my demons
They want me to desapear
Save me with your beautiful smile
They want to destroy me
But i will fight forever
Don't be my enemy
Random love...
Your emerald eyes drove me crazy
Take me from here with a simple kiss
I need a savior
Don't let me become a demon
I need a savior
By my sunshine
By my rescue
Save me
Be my beautiful fallen angel!

Vocea mea inunda camera pe acordurile pline de sentimente triste si de furie ale chitarii, ce ti-ar fi lsat impresia ca as fi un star rock. Lacrimile incepura din nou sa imi cada una cate una pe obraji palizi dar care capatasera o nuanta rozalie din pricina plansului.

Xander POV

Stand pe acea bancuta, parca rupt de realitate si inca, cu imaginea baiatului cu parul mov plangand in minte, aud brusc o voce cantand. Cantecul se auzea din sala de muzica, asa ca m-am ridicat de pe banca si m-am dus spre fereastra deschisa ca sa pot vedea cine canta. Vocea aceea care parea extrem de indurerata dar si plina de furie se dezlantuia pe acordurile unei chitarii, ce si ea parca simtea durerea din glasul baiatului. Acel cantec desi plin de sentimente, era unul extrem de frumos si venea fix din partea persoanei la care ma asteptam cel mai putin -Fioletovyy-. Am ramas socat, privind la micul baiat care pe cat de timid parea, pe atat de socant era faptul ca avea acea voce de o putere incredibila si o frumusete parca inumana. Mainile lui parca dansau pe corzile acelei chitarii formand linia melodica perfecta. Eram pur si simplu hipnotizat de acel glas cristalin, dar in acelasi timp realizam usor, usor ce vroiau de fapt acele versuri sa spuna. Pana sa pot eu pune cap la cap viecare vers, baiatul se opri brusc eu revenind oarecum cu picioarele pe pamant. Usa salii se deschise incet iar din spatele ei isi facura aparitia cei 3 tipi de mai devreme. Baiatul lasa speriat dar incet chiatra punando intr-un suport si la fel de incet se intoarse socat cu fata spre acei tipi. Cei 3 radeau cand liderul lor se decide sa spuna:

-Awwwwww......Ce dragut...... scrii balade si canti pentru iubitul tau gay-ule....... esti asa un gay ciudat ca parca mi-e mila de tine....

Tsume POV

Acele cuvinte imi treceau prin inima, ca un cutit dar desi incercam sa nu le dau atentie, lacrimile nu incetau sa cada pe fata mea.

-Vaaaaaiiiiiii.......am facut ,,pisicuta" sa planga baiati. Spuse tipul extrem de sarcastic si razand cand brusc isi schimba mimica fetei intr-una serioasa.

-Stai ca iti voi da eu un motiv adevarat de plans! si scoase din buzunar un briceag.

Am inghetat de frica, cand a indreptat acel obiect spre mine.

Xander POV

Am simtit cum erup precum un vulcan de furie dar am zis sa ma abtin, sa vad cum decurg lucrurile....poate avea doar sa il sperie putin pe -Fioletovyy- si dupa ar fi plecat fara a se atinge de el ca alt fel si-ar fi luato grav de la mine... Cuvintele acelea dure adresate baiatului cu parul mov parca ma raneau pe mine, ce era asa grav in a place un baiat....asta in cazul in care placea pe cineva...poate nici nui placeau baietii....offf la ce ma tot gandesc in situatii deastea... Nervii mei fusesera intinsi la maxim si cand am vazut cum acel tip indreapta acel cutit spre baiat, pentru o secunda inima mi-a stat in loc. Am uitat de tot, doar un singur lucru aveam in minte, sa il apar pe -Fioletovyy- si sa le trag o mama de bataie ratatilor alora. M-am sprijinit cu mainile de pervazul ferestrei si cu o simpla saritura peste el am intrat in acea sala, turbat de furie. Tipul acela il apuca pe -Fioletovyy-  de mana si il trase spre el pozitionandul cu fata spre mine si potrivind in acelasi timp cel cutit pe gatul superb al micului baiat cu par mov.

- Daca incerci s afaci vreo miscare indrazneata, poti sa-ti iei adio de la prietenasul tau ciudat si gay aici de fata....Si pana la urma  ce iti pasa asa tare de el? E un ratat....spuse tipul parca razand.

In momentul acela am explodat m-am azvarlit spre el ca sa ii trag un pumn de sa ma tina minte . Din cauza socului tipul ia dat drumul micului baiat, dar a apucat sa ii faca lase o zagarietura cu acel cutit pe fata, -Fioletovyy- cazand la pamant fiind impins de acel tip. Lam lovit in stomac suficient de tare incat sa il fac sa cada la pamant. Am sarit ca ars catre baiatul ce zacea pe podea usor ghemuit, in timp ce ceilalti 2 isi adunau si ei seful de pe jos. Le-am aruncat o privire de ,, daca acum nu iesiti pe usa aia nenorocita ve nenorocesc eu", iar ei parca speriati de bombe au si iesit pe usa trantindo. L-am ridicat pe -Fioletovyy- care inca avea ochii inchisi si tremura, si l-am strans la piept intr-o imbratisare care speram eu sa il calmeze. Am stat asa cam 5 minute timp in care -Fioletovyy- a decis sa isi deschida incet acei ochisori ablastri ce ma faceau sa uit total de realitate. M-am uitat la el, asezandumi usor una din palme pe obrazul sau ce inca era fierbinte de la plans ,, bietul de el, mi se rupe inima stiind ce ar fi putut pati daca nu eram eu aici, si cine stie prin ce o fi trecut pana sa vin eu in scoala asta". Se uita asa lung la mine, rosind din ce in ce mai tare realizand cum statea in bratele mele dar nu se misca semn ca inca era prea slabit pentru a face si cea mai mica miscare. Am inghitit in sec pentru o secunda fetele nostre fiind totusi extrem de apropiate....aveam asa multe sa il intreb dar am hotarat sa ii pun doar o simpla intrebare...

-Hey micutule cu par mov.....care iti este numele? am spus eu pe cel mai calm ton de care puteam da dovata la acel moment... A oftat lund parca incercand sa isi straga ultimele puteri, si pe un ton asa dulce ca imi venea atunci sa il mananc spuse:

-Tsume Murasaki....Domnule Salvator.....si zambi asa calm si dulce ca pana si eu cred ca am rosit putin..... Nu am mai rezistat si m-am aplecat mai mult spre fata lui lipindumi incet si delicat buzele de ale lui. Erau asa moi si fine parca ai fi sarutat o bezea, as fi vrut sa il devorez cu totul. Si atunci totul mi-a fost clar ca lumina zilei ca el era alesul, el era cel care avea sa imi schimbe total viata.....

El era singurul si unicul de care ma indragostisem cu adevarat.....

Inocenta PurpurieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum