"Randka"
- I co ja mam tu ubrać.
__________Szukałam i szukałam aż znalazłam to...
Miałam ubrać jakieś zwykle ciuchy, ale przecież sukienkę też mogę ubrać. Zaczęłam się przygotowywać.
Jeszcze chwila i będe gotowa. Po 10 minutach skończyłam upijac włosy.
Chwile później usłyszałam dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć i zobaczyłam mojego przystojnego chłopaka.
- Cześć piękna.
- Hej kochanie.
- Jak to pięknie brzmi z pięknych ust, pięknej dziwczyny.
- Przesadzasz już.
- Ale ja serio mówię.
- No dobrze już. Dobra gdzie mnie zabierasz?
- A to jest niespodzianka.
- Ale ja nie lubię niespodzianek.
- Pamiatam, ale teraz chodź proszę.
- Dobrze Kookie.Poszłam za nim do samochodu, otworzył mi drzwi od strony pasażera, a sam usiadł na miejscu kierowcy. Jechaliśmy już jakieś 20 minut w tym czasie Jungkook kazał mi zawiązać oczy przepaską, tak zrobiłam i jechaliśmy dalej. Po pewnym czasie zatrzymaliśmy sie, Kookie wyszedł z samochodu i otworzył mi drzwi od mojej strony pomagając mi wyjść. Zaczął gdzieś mnie prowadzić, ale po chwili mnie wziął na ręce I tak szedł dalej. Po jakiś 5 minutach postawił mnie na ziemi i odwiedzał mi przepaske. Gdy zobaczyłam to co tam się znajdowało zaniemowilam.
(Przypuśćmy że jest to na łące )
Jungkook spojrzał na mnie i się uśmiechnął.
- Podoba się Sori? - spytał uśmiechnięty
- Jest przepięknie. - odparła .
- Starałem się. - podrapał się po karku.
- Kiedy tyś to zrobił? - zapytałem zaskoczona.
- Po tym jak odprowadzilem Cię do domu poszłem wszystko pozaławiać z małą pomocą chłopaków.
- Jin robił jedzenie? - zaśmiałam się.
- Sam się do tego palił. - również się zaśmiał.
- Dobra nie gadamy tyle, tylko chodźmy wreszcie usiąść.Kookie podsunął mi krzesło żebym usiadła, a później sam zajął miejsce na przeciwko mnie.
Rozmawialiśmy, śmiealiśmy się. A w pewnej chwili Jungkook wstał i................(Najlepszy❤)
__________
Wiecie co nie powinnam ale zostawię was na kilka dni/miesiacy może w niepewności co będzie dalej. Przepraszam muszę zacząć pisać rozdziałydo pierwszej książki by ją skończyć. Tę książkę zawieszam na jakiś czas.
I chciała bym podziękować za pomoc wiczka_w156
CZYTASZ
Gdybyś pomyślał co.....|Jeon Jungkook
Short StoryKsiążka opowiada o dziewczynie, którą jest krzywdzona przez swoich rówieśników i nie tylko.... ____________ Dowiesz się więcej gdy przeczytasz