5-)Bölüm

6 1 0
                                    

Hayatın anlatımıyla ...

Evet unutmuştum bu gün okuldan kaçacaktık . O yüzden yeni gelen çocuğu takmamaya çalıştım ve kendimi sıraya gömdüm.

5dk sonra omsuma gelen darbelerle uyandım.

-Sey ettin kolumu!!

Bu Egeydi

-Ney ettim kolunuuuu

-Uygulamalı gösterirdimde neyseee!!

Ege  güldü ve

-Kızım ilk ders yattın yatış o yatış ÖĞLEN OLDU.

-Ne atma be 5dk dır yatıyorum battı sana

-Bak saate sınıfta kimse kalmadı çantanı toparla gidiyoruz hadi.

Afallamış bir şekilde etrafa bakıp çantamı aldım ve Ege nin arkasından yürümeye başladım. Arabaya bindik

-Ege ya herkes nerde ?

-Bak şimdi bunlar giderken bana arabayı unutma dediler .Sonra Ceren Onura mesaj atmış arabayı unutma diye sonra sende arabayla gelince ...

-Lan benim arabamı nasıl aldınız

-Hihi .

-Akıllılar yaa Cerenle, Onur gitseydi.Sende milayla gitseydin bende Canerle gelirdim . Araba anahtarı araklamak yeni çıktı .

Aslında bu kadar tepki göstermezdim ama arabam odamın olduğu gibi pisti .Bitirilmemiş kahve kutuları, cips kırıntısı ,bide kesin yarım  pizza felan vardır . kesin yani neyse .

-Abi ne kızoyon sanki çaldık  .

O sırada kafeye geldik indik arabadan birlikte yürümeye başladık .Bizimkiler camın kenarında gölge bir yerde oturuyorlardı.

-Naber gençlik ?

-İyiyiz teyzecim sen nasılsın?

Diye dalga geçen Cemreye aldırış etmedim o hep öyle .

-Tuzsuz . Neyse arabamı göremiyorum nerde .

-Kızım arabana binemedikki çöp yuvası mübarek ne o öyle kendini kaybedersin orda .

-Dedi yastıgının altından çorap çıkan Onur beeey

Ege gülerek

-Simdi anladım ben o kadar bağırdığını .

-Banada bir hamburger söylesenize ben bir yüzümü yıkayayım sıcak oldu .deyip kalktım masadan .

Cemre üzerine kolsuz birşeyler giymiş
-Kızım hırkanı versene .dedi kıskanç Onur çıkartıp onura attım hırkayı oda Cemreye giydirdi .

Güldüm ve Lovobaya gidip yüzüme su çarptı ve suyu boyun bölgeme sürüp tam lavabodan çıkarken telefonum titredi

+053...: Naber

+053...: Ben Asım

+053...:Hani şu okula yeni gelen çocuk .

-SİZ : Ne istiyosun

+053...:Sana bilgi vermek istiyorum

-SİZ : Ne hakkında

+053...: Ateşe söylemiyeceğinden emin olmam lazım

-SİZ : Tmm . Söz

+ 053 ...:Ateş annenin sana bıraktığı özel birşeye sahip .

-SİZ: O benim abim ve istediği herşeyimi alabilir bu seni ilgilendirmez . Benim mirasta gözüm yok.

-SİZ : Aynı zamanda bundan sanane ve  bunu nerden biliyosun?

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin