Hayatın anlatımıyla...
Eve geldiğimizde yemeklerimizi yedik ve ustümüzü değiştirip hepimiz salonda buluştuk . Bu gün Perşenbe günüydu ve hiç birimizin kursu olmadığı tek günü olduğu için bir sürü abur cubur yiğip filim izliyorduk Ateş filim seciyoor ben ise citosları kaplara boşaltıyordum .Her şeyi hazırladıktan sonra hep birlike oturduk. Bu günü çok seviyodum . Bir anda telefonum titredi Enesten mesaj vardı ama bakmadım bir kaç tane daha mesaja attı.Ateş rahatsız oldu ve
-Kim o ?diye sordu
-Ya Enes diye bir çocuk varda beni tiatroya davet etmeye çalışıyo ama ben gitmek istemiyorum.
O anda telefonum çaldı Enes arıyordu . Ateş eliyle telefonumu vermemi işaret etti ve telefonumu alıp salondan çıktı .
5dk sonra içeri gelip telefonu bana verdi ve birşey olmamış gibi oturup cipsini yemeye başladı.-Ateş?
-Hııı
-Ne dedin çocuğa?
-Sevgilisi olduğumu ne için aradığını sordum?
-NE YAPTINNN?
-Duymadınmı kızım suss filim izliyoruz.
Birşey olmamış gibi yapması beni sinir ediyodu .Tabi biz böyle konuşurken ikizlerde bize gülüyordu.
Filim bittikten sonra odama çıktım ve test çözmeye başladım . Bir saate yakın çözünce beynimin yandığını anlayarark Ateşin odasına doğru yürümeye başladım .Kapıyı çalmadan içeri küt diye girince yanlız olmadığını anladım .Yanında adını bilmediğim bir kız vardı ve ben gelmeden önce Ateş kızı öpmek üzereydi . Resmen odanın ortasında onlara bakarak sırıtıyodumki Ateş bunu böldü .Eline geçen ilk şeyi -rulo pecete- bana fırlattı .Tabi ben gelince kız Ateşi ittirmişt ve Ateş yerde yatıyordu .
-Hıhı kolay gelsin de ben bir selfi alabilirmiyim .
Diyip cevap vermelerini beklemeden selfi sektim ve koşarak ordan uzaklaştım son duyduğum sey Ateşin adımı bağırarak söylediğiydi .Bu riskle odamda yalnız duramazdım o yüzden Cansunun odasına gittim.Yine tıklamadan içeri girdim . Uyuyordu ama her yer karanlıktı belkide uyanıktı .Konturol etmek için yanına doğru yatağa kendimi attım. Evet attım ve sürpizzz .Duyduğum sey Canın çılığı .Tabi bende korkup çığlık attım .
- Can senin ne işin var orda?
- Asıl senin üstümde ne işn var ?
- Ya ben seni görmedim özür
Diyip üstünden kalktım tam o anda telaşla içeri Ateş daldı .
-Noluyo lann
-Ablam üzerima atladı ve kendimi hissetmiyorum.
Sonra Ateş gözlerini kısıp bana baktı ve Senin işin bitti bakışları atıyorduki . Bende kaşımı kaldırıp ona baktım ve telefonumu gösterdim. Gözlerini pörtletip bana baktı ve Cana döndü
- Olum sen neden ikide bir bu kızın yanında yatıyosun hadi yattın bişey demedikde . Ya cıplak bir şekilde yanında ya pijemalı şekilde üstünde yatıyosun . Ustüne birşeyler geçir kızlar var.
Bende ardarda damak şaklatıp
-Hayır yani ikiz olmasa- derken Cansu öksürmeye başladı .
Ateş enseme vurdu Can ise anlamazca bize baktı . Al işte kaz kafalı .Neyse Canla Cansunun arasuna tattım . Ateşte Canın yanına yattı ve gözlerimizi kapattık .
-Kız gittimi ?
diye sorunca Can hemen atladı
-Ne kızı?
Ateş Canın kafasına vurdu ve
-Benim kızlardandı ama ablan korkuttu kızı.
-Naptıki ?
diye soran Cansu oldu ve ben lafa atladım.
-Bunlar tam öpüşürken odaya dalıp selfi çektim.
- Şaka yapıyosun.
- Yoo
-Atsana bana.
Ateş Can dönüp
-Ben atıyım istersen büyük bir zevkle seç beyen al yumruk, kafa , tokat , ayak gibi şeyler mevcuttur.
Hepsi birden gülmeye başladı ve konuşa konuşa uyuya kaldık.
♡♡♡♡
Merabalar
Kitabımı beğendiyseniz lütfen yorum yazın ve kitaba eklemek istediginiz şeyleri yorumlara yazarsanız ekleyebilirim
Devam edecek...
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟'a basarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
AventuraHayatının karışıklılığından kurtulmak ve herşeye açıklık getirerek istesede bunu başaramayan ve Hayatına mola veren bir kızın hikayesi. Bakalım herkesi unutum ara verebilecekmi?