Chapter hmasa ah khan zawhna in duh² in zawt thei ang katia.. Hei le🤗☺
Q: Jungkook... Taehyung omega ani tih midangin an hriat tirh a Tae ilaka a hlata, a ignore che khan engtinge i awm
Jungkook: oh! Ka thinrim. Ka thinrim takzet engkim vang khan. Nikhat lek amah hmuhloh ringawt pawh kha a hreawm takzet. Feel nawn ka duh tawhlo bawk. Chuan Taehyung khatiang khan ka lakah a inlak hran phahdawn tih hria ila chu midang ho khan an hriat ve ka rem ti phiangsen lovang.
Q: Um.. Jungkook. Taehyung i mate alo ni tih i hriat tirh chiah khan engtinge i awm
Jungkook :ka rilru hrethiam pha ang maia min zawh chu. tsts Tihpalh~ ... Ni e, ka lawm tih piahlam ani. Khami zan khan ka mate kha taehyung lo nilo chu nise taehyung nilo tupoh kha reject ka inpeih reng ani.
Q: Jungkook.. Taehyung kha engtik atang nge i hmangaih tih i hriatchhuah
Jungkook: khami zan khan. Omega ani tih kahriat zana a virginity la laksak zan kha. Ruak in a room ah ka pawm haw a. Omega ani tih pack mipui leh ka pa ten an hriatchhuah huna achunga thilthleng tur kasawi laia sirlam hawia mu chunga ahmai hupa a trap zawih² lai kahmuh khan. Khata atrap kahmuh khan ka hmangaih ani tih ka hreve nghal ani.
Q:Jungkook... umm.. Taehyung i blackmail lai vel khan, um in hmang ngun tih ka hre thova, mahse i tur lui tlangpui reng ami. Chuan engtia tam nge in make love
Jungkook: a privacy mah² lo maw. Atlangpui chuan ni e. School leh training ground ah chuan ka tilui tlangpui. Mahse ka room ah thung chuan ka nawrluih vak ngai lovin a inphal ve mai, a him a angaih vang pawh nimaithei. Chuan engtia tam nge kan hman tih kha chu, tamtak, tamtak tih na ani mai.
Q: Umm.. Round engzah nge in daih rei ber
Jungkoo: a privacy mah².. Ka chhanglo ange.
Q: Jungkook.. Taehyung an i fa apai tih i hriat tirh khan engtinge i awm
Jungkook: I hrethiamlo zawk ang. Khami zana taehyung ka mate ani tih hriat ruala kafa apai tih hriat nghal bawk chu.. Ka hlimna hian van atawng pha hial in kahria
Taehyung
Q: Taehyung sweetie.. Jungkook hi engtiang chiahin nge i hmangaih
Taehyung: umm.. Ka thinlung zawng² in. Ka engkim alaka ka hlan ui loh ang bawkin atanchuan engpawh tih kahuam. Ka hmangaih takzet ani
Q: Tae.. Jungkook i mate ani tih i hriat tirh lai leh a fa i pai tih i hriatchhuah tirh khan engtiang chiahin nge i rilru a awm
Taehyung: ahh. Jungkook ka mate ani tih kahriat tirh khan ka hlau takzet ani ber ang chu. Trah vak mai kha kaduha. Achhanchu class atangin min en apiang leh ka hnaiha arawn kal tawh hi chuan ka lai khu ral lo chauh zel. Ka taksa zawng² hi abulah chuan chakna thahrui neilo ang mai anni. Chuan. a fa kapai tih ka hriat khan, um.. Diktak chuan min thrawng ltk lo. um, chhan chu protector kha kan hmang ngailo tluk kha ania. Mahse ka rilru erawh ahah khawpmai. Min reject ring reng² nun kha ahreawm zia in hrethiam kher lovang.
Q: Tae.. Jungkook an umm.. I thuruk kha hmanrua a ahman khan engtiang takin nge i awm.
Taehyung: ni e, ka rilru chu ana takzet. Han ngaihtuah ve mah ula, in hmangaih tak ten a an make love pui cheu leh rape tih thumal danglam na chu. Ati tu kha in hmangaih tak pawh nimahse inchunga an thiltih kha rape tih thumal anihchuan in thinlung akeh chhia ang. -mahse vui thei kanilo khatianga kachunga achet kha. Katan chuan ka hmangaih taka kha ala nirenga. In awih emaw, awih lo emaw. Nitin in ka ngaih belh zual sauh ani.
Q: Tae.. Jungkook an a mate i ni tih ahriat tirh khan engtin chiah nge i awm.
Taehyung:engkim chân huamin khami zan khan amah kha kalo hmachhawn ani tawp mai. Reject emaw huatna leh lungawilohna zawng² beisei vek khan kalo hmuak niberin kahria.
Q: Taehyung.. Kook nen khan round engzah chiah nge in tih tlangpui
Taehyung: umm.. Hei chu a privacy mah² in kahria, min hrethiam ula ka chhanglo mai ange.
Park Jimin
Q: Jimin, taehyung kha ngatinge jungkook hnaiha a awm i duh loh chhan.
Jimin: Achhanchu Jungkook khan taehyung amelh dan kha lo hrethiamlo kani hleinem. Eizawh chak tak ang maia amelh kha ka ngai theilo ani. Abula tae tlatfal tir kha ka remtilo bur.
Q: Jimin tinge taehyung kha hua ang deuha i awm thin
Jimin: ngaihtuah ta cheu. Taehyung khan Alpha kani atia. Kei aiin achaklo daiha. Bakah mi thuhnuaia a kun zia kha chiang takin mi zawng² in an hrevek. Chuvangin a awmdan kha midangin mak antih ltk loh nan leh pangngai thei ang bera alan theihnan lem ka chanbelh thin anihkha.
Q: Anihleh Jimin.. Taehyung kha Alpha anilo tih i ringhlel em tlem te pawn.
Jimin: Aw... um nia diktak chuan ringhlel thin.
Mr & Mrs park
Q: Jimin kha engvanga Yoongi nen mate anni tih inhriat vek tawh hnu pawha chendun phallo nge innih
Both: Ni e. Kam thuthlukna kha a hmasial thlak maithei a. Mahse a unaupa hi midang ang anilo tih chiang takin kan hria. Jimin kha Yoongi bulah cheng ta daih se taehyung kha kam ngaihtuah in college ah thinthi in kan kaltir thei lovang. Chuvangin Jimin khan a unaupa tan reilote amate bula a awmloh kha atawrh ve hram² angai ani. Taehyunga tan. Bakah Yoongi nen pawn an inhmu awl lo fo tho reng alawm.
Q: Jimin leh Yoongi chendun tir in phalloh khan an in mamawh vetho kha in beiseilo ami.
Both: zantin Jimina rûm thawm kan hrereng tho alawm le. Anghei ngailo tih kan hre tho a. Hah. Bakah kan fapa sex life sawi hi anulehpa tan chuan anuam zanlo. Taehyung tan vek kan tih ani a. Chu² Jimin pawhin hrethiam tur ani.
Q: taehyung kha Alpha aniloh inlo ringhlel ve ru tho em
Both: achiangmai lom ni. Alpha anih ring nghet tlat ila chu khati taka kan ven uluk kha in ring ami. Bakah kan fapa kha ahmel te reng2 kha.. Vur tla hmasa ber ang maia mawi leh duh awm anih kha, ka fapa hmeltha hmai kha ka piai ning thei thlawt lo (Mrs park)
😅😅
Ole... Tikhan atawp ta tak² ta oo
Love y'all
💜
YOU ARE READING
Fragile Truth | KookV
FanficRandom idea....taekook/Vkook Hetah hian taekook one shot hrang² karawn up thin ang. A then chu episode khat aia thui deuh tepawh an ni ang..lol episode tamtak anga ziah duh mah ila story hrang² tawi tete a ziah hi kachak thar a. minlo chhiar sak l...