No proof reading......
Zan thim takah chuan zanlalnu chuan a thilsiam te tanchuan a én na pechhuak lovin chhum karah chuan a biru tlat a. Chu ral tritna zan trih bai awm karah chuan nunau te chu mangang thlabar in an trap rawng² a. An inhumhimna turin omega te chu abika an tawmkhawm nana ansiam building ah chuan an lutkhawm zel a. Trap chungin an hmangaih ten ral anbei lai chu an thlir ani.
Alpha te chuan an omega leh naupang te humhim tum chuan ramhnuai ah ral hma tawngin an theihtawp anchhuaha. Beta ho chuan alpha te hnung theih tawpa lo dawl in an pack, Silver pack chu meivapa achanloh nan theihtawp anlo chhuah bawka.
Taehyung chu a room tukverh atangchuan ahan dakchhuaka. Hmun hla tak atanga mei kang chu chiang takin ahmu ve bawka. A awm hle² thei ta lo. A room kawngkhar pawnlam atanga inkalh chu tih hawn tum chuan theihtawpin abei a. A tlawh a, a chhu thruai2 a. Awmzia erawh a awmtheilo.
Mittui luang zawih² chunga a tukverha zuanthlak alo tum lai mek chuan anu chuan a roomkawngkhar chu arawn hawng ta rawk a. Taehyung chu rang takin ahawiphei a.
"Ti rawh taehyung, i pa in minrawn link a, pack building lamah kan kalve dawn keini poh. Kan in hi ahim tawhlo" Thinphu dawt² chungin Mrs park chuan arawn ti a. Taehyunga banrek ah chuan arawn kai dawr² a.
"--ka duhlo- ka duh lo, minnie bulah ka kal ve dawn" Trap chungin taehyung chuan alo ti a, mahse Mrs park erawh chuan athusawi hrelo ni awm tak chuan inhnuai lamah taehyung chu akaithla dawr² a.
Taehyung chuan anu vawnna atanga tal pit tum chuan akut chu avai vak² a. Amarawhchu thir kut ang maiin anu kut chu anghet emaw tih tur hi ani a, nge taehyunga chakna thahrui tlem vang zawk?
Inkai dawr² chunga pawn anchhuah hnu chuan Mrs park chuan kawngkhar kalh angaih avangchuan taehyunga kut chu reilote a thlah angai a, chutia akut a thlah chiah chu zawhte khung putchhuak ang maiin taehyung chu atlan nghal nal² a, silver ngaw lam pan chuan. Ral hlatak atanga anu in aw thler lo chauha a auh zui lawm² pawh chu chiang takin ahria. Mahse alpha ani a, alpha leh beta dang zawng² pawn an pack chhanhim nan theih tawp anchhuaha. Ani pawhin a theihtawp achhuah vetur ani tih a inhrilh mawlh² a.
Silver ngaw chu athleng thuaia. Hmun hla taka an pack mileh sa leh khawilai pack nge annih tih pawh hriatloh te chu anlo inbei tih chu ahmu thei ta a. Anbul ava thlen hma deuh chuan a mihring form ah chuan a in tichang leh ta a. Ralkhata mi anlo inbeih mawlh² lai chuan chak taka wofl pakhat alama lo tlanphei buan² chu ahmu taa. Tu dang nilovin apa, Mrs park chu ani a.
"Appa" Taehyung chuan ati thawp salh a, hlauhna chuan ataksa pum chuan arawn zem thran nghal bawka.
Chutah apa chuan taehyung chu a hram khum chiam a. Engdangmah sawilo chuan an pack lama let leh tur chuan ati a. Taehyung chuan alu chu alo thing na2 a. Chu chuan apa chu a ti thinur zual sauh a. Thinrim mit mengin apa chuan taehyung chu a hramkhum leh chiam a. Taehyung chu alo trap zawih² a. Heti taka apa achunga a thinrim hi ala hmu ngai lova. Taehyung chuan khawchhung lama luh atum duh tlat loh avangchuan apa chuan taehyung chu ahmui chuan a dar velah chuan a nawr nawk² a. (Werewolf te hi mihring lakah chuan anlian hle a, twilight ami ang khan mitthla ru)
Chu omega rethei takchuan amittui hru hna² chung chuan apa in anawr na lamah zan thim ah chuan akat phei kawi dat² a.
Chutihlai takchuan khawchhung atang chuan beta pali hi anlam pan chuan anrawn tlan phei leh hlawk² chu an tawk leh a, amaherawh chu an mihring form chuan anlo la awm vek thung a. Chung ho chu jaemin, Daniel, Eric leh Jimin te anlo ni a. Chumite chuan taehyung leh apa anlo innawr phei dawr2 chu anhmu ta a.
YOU ARE READING
Fragile Truth | KookV
FanfictionRandom idea....taekook/Vkook Hetah hian taekook one shot hrang² karawn up thin ang. A then chu episode khat aia thui deuh tepawh an ni ang..lol episode tamtak anga ziah duh mah ila story hrang² tawi tete a ziah hi kachak thar a. minlo chhiar sak l...