XXIII

166 14 15
                                    

#ავტორი
შეშინებულ ანას ტირილი უტყდება. სინათლის გამო ტკივილს გრძნობს.
-ჩააბნელე აქაურობა გთხოვ მტკივა
არ იციოდა ვინ იყო, ვის ეუბნევოდა
-მიპასუხე!!
ყვირის ბიჭი
-ვინ ხარ? არ გიცნობ
გოგონას ხმა უსუსტდება და ამ სიტყვების შემდეგ გონებას კარგავს. ბიჭი მივარდა და ხელზე ლაქები შენიშნა, რომელიც თანდათან იზრდებოდა. გოგონა ხელში აიყვანა და სასწრაფოდ ჩასვა მანქანაში. საავადმყოფოში რომ მივიდნენ. ყვირილი დაიწყო ბიჭმა.
-ექიმი მჭირდება ჩქარა.
გოგონა გადმოიყვანა მანქანიდან და შიგნით შეიყვანა. ექთნებმა საკაცეზე დააწვინეს და რეამინაციაში შეიყვანეს. ახლა ანას ყველაზე მეტად პირადი ექიმი ლისა მანობანი სჭირდებოდა რომელიც ახალგაზრდა ქალი იყო. პირველი პაციენტი იყო ანა მისი. ის ანაზე 5 წლით დიდია. (ვიცი ხალხო რომ პატარაა უფრო მაგრამ ასე მოითხოვს) ექიმებმა მის გასინჯვაზე უარი თქვეს. ექთან გოგონას მისი მშობლისთვის დარეკვა დააბარეს. ექთანს პირველი ანას მამას ნომერი შეხვდა.
'გამარჯობა თქვენ კანგ ანას მამა ბრძანდებით? '
იძახის ექთანი და ბატონი კანგის პასუხს ელოდება.
'დიახ მისი მამა ვარ'
'ახლახანს მოიყვანეს გოგონა საავადმყოფოში და მობრძანდით მას პირადი ექიმის გარდა ვერავინ გასინჯავს და თქვენ უნდა მოხვიდეთ ვიღაც ბიჭია ქერა აქ და ის გოგონას შეყვარებული ხომ არ არის? '
ბატონ კანგს გაახსენდა რომ ანას შეყვარებულს, ჯონქუქს შავი, ყორანივით შავი თმა აქვს.
'არა ის არ არის მისი ნათქვამი არ დაიჯეროთ მოვალ ახლავე.'
ექთანი მისამართს ეუბნევა. ტელეფონს თიშავს და გოგონას ხელში აჭერინებს(ტელეფონით ხელში ჩაეძინა😁) გარეთ გადის და ბიჭს ხედავს.
-რა ჭირს?
-არ მაქვს უფლება ოჯახის წევრის გარდა ვინმეს ვუთხრა.
-მე მისი საქმრო ვარ.
უტიფრად იტყუება ბიჭი რასაც ექთანი ამჩნევს.
-წადით მამამისს დავურეკე და მოვა ახლავე.
ექთანი გოგონას ოთახში შედის. ცდილობა პირველადჯ დახმარება გაუწიოს და გონზე მოიყვანოს. მაგრამ ახსენდება რომ თუ გონს მოვა სუნთქვა გაუჭირდება. მის გვერდით ჯდება და თმაზე ხელს უსვამს. ბატონი კანგი მანქანას ძალიან სწრაფად ატარებს. როდესაც მივიდა საავადმყოფოში რეგისტორატორთან მივიდა და პალატის ნომერი კითხა. გაგების შემდეგ ანას ოთახისკენ გაიქცა. კართან ქერა, მუქი თაფლისფერთვალება ბიჭი დაინახა
-ვინ ხარ და ჩემს შვილს რა დაუშავე?
-მე თქვენი შვილისთვის არაფერი დამიშავებია.
ბატონი კანგი მუშტს სთავაზობს. ბიჭს ტუჩი უსკდება. სისხლი სდის. ვეღარ ითმენს და მამაკაცს ურტყავს. ბატონ კანგს ტუჩის კუთხიდან წასკდა სისხლი. პალატაში შევიდა.
-ანაა
დაიძახა. ექთანი წამოხტა შეშინებული.
-ბოდიშით მასთან ვიყავი რომ ცუდად არ გამხდარიყო.
-დიდ მადლობა.
გაუღიმა ექთანს.
-არაფრის მის პირად ექიმს დაურეკეთ. მანამ მითხარით მოვიყვანო გონს? თქვენ ხომ კარგად ხართ სისხლი გდით?
-მე კარგად ვარ მას მიხედეთ ახლავე დავრეკავ ექიმთან.
რეკავს. ექთანს გონს მოყავს გოგონა.
ექიმიც მალე მოდის.
-გამარჯობა ბატონო კანგ
თავს უკრავს.
-გამარჯობა ქალბატონო მანობან
გოგონასთან მიდის და სინჯავს.
-ხელზე ლაქები აქვს, თვალები ჩაწითლებული აქვს და ტუჩები მშრალი და დამსკდარი.
ანა თვალებს აქეთ იქით აცეცებს.
-მააა ბიჭმა მომიტაცა ქერა თმა ქონდა მეუბნევოდა ცოლად გამომყევიო და იქ სინათლეები აბრდღვიალებული ქონდა.
ტირილს იწყებს და სუნთქვა უჭირდება.
-ანა...
სასუნთქ მილებს უკეთებს ქალბატონი მანობანი ცხვირში. სუნთქვას არეგულირებს ანა და ხელით ცრემლებს იშორებს.
-ანა ახლა ამან ყველაფერი გააფუჭა შენ უკვე გამოჯანმრთელების პირას იყავი.
ანა უფრო ხმამაღლა ტირის. ბატონი კანგი ჯონქუქს შეტყობინებას უგზავნის და მალე ჯონქუქიც იქ ჩნდება ნამჯუნთან ერთად.
-პატარავ.. -აცრემლიანი თვალებით მირბის მასთან. -მაპატიე რომ წავედი ამ ღამით. ღმერთო შენი ხელები.
ნამჯუნი ბატონ კანგს უღიმის. როდესაც ექიმ მანობანს შეხედა გაეღიმა და გაახსენდა თუ რა მოხდა რამოდენიმე კვირის წინ.

Love Me For Who I Am(დასრულებულია✔) Where stories live. Discover now