XXXII

189 8 8
                                    

ჯენი სახლში გაწერეს. ყველა თავს ევლევა არ აყენებენ ფეხზე როგორც ყველა გავა ჯენი გაიცანცარებს და ფეხის ხმას რომ გაიგებს დაწვება ისევ.

-იუნგიიი-წივის მეორე ხმაში-მშიაააა

-სულ რატო გშია?

-ჯენი ისედაც კაი მჭამელი იყოდა ახლა სუ დაგერხა მინ იუნგი

იძახის სიცილით ჯიმინი

-მოვდივარ.

ყვირის იუნგი და საჭმელი მიაქვს ჯენისთან.

თვეები გადის და ჯენი ძალიან ცუდადაა... თავის საშინელი ტკივილები აწუხებს მაგრამ ცდილობს არ შემჩნიოს. ჯენი და იუნგი დაქორწინდნენ.

ახლა ღამის სამი საათია და ჯენის ტკივილისგამო ეღვიძება.

-იუნგიიი თავიი...

იუნგი წამოხტა.

-რახდება საყვარელო?

-თავი იუნგიიი.... ძალიან მტკივა.

თავზე ხელს იჭერს ჯენი.იუნგიმ ჩაიცვა და ჯენი აიყვანა თან მძღოლს დაურეკა. მძღოლიც მათთან გაჩნდა წამებში. მანქანაში ჩაჯდა იუნგი და უთხრა მძღოლს.

-საავადმყოფოში ჩქარა.

მძღოლმა თავი დაუქნია და მთელი სისწრაფით წავიდა. გზაში პოლიციამ გააჩერა.

-გამარჯობა მე პოლიციის უფროსი კანგი ვარ თქვენ გადააჭარბეთ სიჩქარეს.

-ჯარიმას გადავიხდით ოღონდ ჩემი ცოლი მივიყვანო საავადმყოფომდე.

დახედა ჯენის რომელსაც გონება ქონდა დაკარგული.

-ის გათიშულია. ჯარიმა არაა საჭირო ჩვენ გამოგყვებით რომ უსაფრთხოდ იაროთ.

თავი დაუქნია იუნგიმ და პოლიცია მათ წინ წავიდა და მძღოლიც გაყვა. მალე მივიდნენ და პოლიციაც გაჩერდა. მძღოლმა კარი გაუღო იუნგის და იუნგი გადმოვიდა.

-ჩვენ აქ დაგელოდებით და თურამე დაგჭირდათ შევეცდებით დაგეხმაროთ.

Love Me For Who I Am(დასრულებულია✔) Where stories live. Discover now