Αλοχα! είχα την πρώτη μου "πελάτισσα" που είναι η αγαπητή Joanna-Herondale
Τώρα,μου είπες ότι είναι για story στο instagram και έτσι στο έκανα στης ανάλογες διαστάσεις,ωστόσο οι φωτογραφίες που μου έστειλες δεν ήταν ίσες σε μέγεθος με αποτέλεσμα να κόβονται σε κάποιο σημείο. (φρόντισα να μην κοπή το όνομα και το quote)
Λογικά δεν θα μπορέσεις να της κατεβάσεις από εδώ ωστόσο θέλω να μου στειλης το mail σου σε πρωσοπικο μήνυμα -για την καλύτερη δυνατή ανάλυση και επειδη είναι πιο εύκολο από ότι να στο στείλω στο instagram- για να σου στείλω 2 files από αυτό που διάλεξες πως θες. (Ένα mp4 file και ένα τον 2mb,το 2mb είναι αυτό που αντέχει το instagram κατά τα λεγόμενα του internet)Νούμερο ένα. (που το προτιμώ γιατί έχει χώρο να σου γράψει και αυτός που θα σου στείλει το screenshot και επειδη σε ένα κινητό που μεγαλώνει την εικόνα θα το δείχνει -λογικά- καλά)
Νούμερο δυο.
Και το τρίτο για περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θες να το βάλεις και στο βιβλίο σου. (Εδώ η διαστάσεις δεν πειράχτηκαν καθόλου από όσο κατάλαβα διότι δεν πέρασα κάποια επεξεργασία και άπλα έβαλα της φωτογραφίες στην εφαρμογή)
Περιμένω μήνυμα σου για να μου πεις αν θέλεις κάποια αλλαγή και αν όχι για να μου στείλεις το mail σου.
Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να σου φτιάξω ένα mini game.
(Ένα κεφάλαιο πίσω από αυτό μπορείς να βρεις της οδηγίες για το πως να βγάλει κάποιος screenshot από υπολογιστή ανάλογα με το λογισμικό που χρησιμοποιεί aka Windows,Linux,Mac-Apple)Επίσης να σου πως χωρέσανε και τα 11.
Όλα τα gif τρέχουν με 0.5 αν τα θες ποιο αργά πες το μου.
Τέλος να σου πω πως θα εκτιμούσα πολύ όπου και να τα βάλεις να αναφερθεί απλά το όνομα μου και αν θες και το shop (ας πούμε ένα story πριν)
Τώρα για τους υπολοίπους,αν θες το δικό σου mini game πάνε διάβασε τα πρώτα κεφάλαια και συμπλήρωσε την φόρμα!
Meow and out από την ξάγρυπνη Νίκη!
(Nαι απέτυχα στο να κοιμηθώ μια φορά πάνω στα τόσα χρόνια,θες κάτι τώρα εσύ; 😂)
YOU ARE READING
Mini Games Shop [OPEN]
RandomΔεν έχεις ιδέα τι είναι τα mini games; λογικό,αφού τώρα εγώ τα δημιούργησα για δίκες μου ιστορίες,ρίξε στο πρώτο κεφάλαιο μια μάτια και θα καταλάβεις τι είναι,αν θες και εσύ σου κάνω ένα με ευχαρίστηση!