🍑Gift 🍑

779 58 15
                                    

(A rawlthar na kum hmang chho tran kum 13 mi Kim taehyung chuan rawlthar hmeltha leh sexy, abs, muscle,hausa leh bright Jeon Jungkook kum 18 mi zûn a a uai chungchang)

🍑🍑

Khumah chuan Jimin chu a iPhone neih thar nen chuan alet kual reng a. Social media a mi thil post te chu scroll thla zelin athren thren chu a like a. A hmelah chuan aning tih alang reng tawh bawka.

Chutihlai chuan khum sir a dawhkan ah chuan Jungkook chuan soda can hnih chu arawn chhawp a.  Pakhat chu hawng nghalin a in nghal khawlh² a. Jimin chuan lung nihloh hmel takin Jungkook chu a melh ram a. A mitmeng chuan a thinrim zia arawn tarlang khawp bawk.

"Enge?" tiin jungkook chuan a lo zawt zui deuh hà a.

"Beer i rawn la dawn emaw tia, khawlum sen sa hnuaia picnic a chhuak kanni mi, enge soda te i rawn chawi luh a. Khawnge beer?" Jimin chuan alo ti chhar² a. Jungkook chuan Jimin trawng laia a soda lo in chu ahan lem thla leh awk a. "Kum 18 kanih hma chu kan refrigerator a beer dah luh ka chhungten an phal hleinem, soda pawh hi lehkha kan zir avang chauhvin min rawn ken tir anihhi, khabak adang intur kan neilo, strawberry emaw lemon juice emaw i duh zawk te anih ngawt loh chuan" Jungkook chuan ati a. Soda chu buaina nei miahlovin a in leh a.

Jimin pawh chuan thlantur dang nei hek lo le. Lungawilo zet chuan soda chu a ban vut a, a in ta a.

"Yoongi hyung an min sawn laikhan lo aw hle² ila nitur, engvanga in inchhung dan leh dun hlira khat ah hian kalo kal kher² le?" Jimin chuan ati a, Jungkooka khumah chuan zangthal zawng chuan alet thla leh hnawka. A phone bawk chu a ti éng leh a.

"Chhanchu ka nu ten kan thrian ho ah nangmah chiah kawm che an phal alawm, Yoongi hyung chu ka kawm atan a luhlul mah² antia, Hobi a thawveng mah² antih bakah Namjoon hyung pawh bright in a iq sang viau mahse a chetsual peih em vangin kan inchhung a lut atan an duh silova, nangchiah abikin kanu in kawm phal miau hek" Jungkook chuan ati a. A lehkhabu chu a bih tran leh nghala.

"Chutiang anihchuan min kawmlo vek hlawm la ti nia" Jimin chuan ati a, Jungkook rilru tih nat atum vanga sawi pawh nilem chuang lovin a ka kaw zetah chuan arawn chhakchhuak palh satliah ve mai a.

Mahse Jungkook chu angawi chhunzawm vang² a, rit ti takin thawk ahan la hak a. Ni e, ani pon achhungte chu midang chhungte aiin an kal lawr uchuak fal tih chu a hria, mahse a nu leh pa te chuan atan thil tha ber an duhpui tih chiang taka arin tlat avangin an thu engkim chu akip akawiin azawm a. Chu chuan achangin threnrual a pawl na ah harsatna neuh² te chu a siam ve chawk a. Nilo, a chhungte khuah khirh na nasa tak avangchuan thrian mumal sawitur tumah aneilo zawk ani, Yoongi, Hoseok, Namjoon leh Jimin te chauh chu Seoul college a achhungte mi khermai tak hrawn pui thei tu thian aneih te chu anni a. Anni chu atana mihlu chungchuang tak anni. Leh mipakhat

Jungkook a ngawih chhunzawm reng avangchuan Jimin chu angaih anuamlo thuaia. A phone screen atangchuan a mit la sawn in Jungkook khum mawng lama ngawireg a lehkhabu lo melh reng chu a zuk en a.

"Ahh-- Jungkook, ka thil sawi kha-- enteh ka ti tak² lo ania, hey man, ka fiamthu mai² anihkha" Jimin chuan ahan ti ringawt a, a inthiamlo hnuhnoh leh em² a.

Jungkook chu alo nui sap a. Azat viau vanga nui erawh nilovin.  "A ho lutuk Jimin. Ka thinrim hleinem, i tidik alawm"

"Jungkook, ka ti tak² lo ka tih chu. Enteh ka kâ akuak thin zia poh i hriatchian em kha, ka duh² ngaihtuah chiang miah lovin kasawi phawng2 thin tih poh i hriat kha, hey man--"

One shot ||VkookWhere stories live. Discover now