No proof reading.... sorry😔
🍑🍑
"Mipa tha chu vana rah ang anni, an vang lutuk"
"Ouch.. I choka maiah ka rah hi" Namjoon chuan ati a, anu chu alo nui hak a.
"Hmeichhe tan nia katih, nangchu mipa tan lawm i rah honey" Mrs Kim chuan ati a. Namjoon chuan a tui in lai chu alo phuh huk a. Hak nghal bawrh² chungin a khabe huh vel chu a hrufai a.
"Enge awmzia"
"Oh honey, kha zirtirtu, Mr Kim ni em kha, a chung chang i chik dan ah ahnu i chhui tih kahria alawm" Mrs Kim chuan ati a, nui ru sang chungin apple pie tur chu bowl ah chuan achawk phuan suah a. Namjoon chuan a ngaihdan nihloh hmel zet in arawn en a. Thinrim taka rawn tawng atum lai chiah chuan achil a lem leh awk a. A mit meng ah chuan a zam thar thut tih a hriat bawka.
"Tae a zirtirtu ania, -chu-vang a-nih kha ka chik!!!" Tiin arawn hram chhuak a. Mrs Kim chu alo nui chhuak bawk² a.
"Ni e, nie Tae a te zirtirtu ania, bakah a hmeltha bawk alawm"
"Nu!!!"
"Joon. Kan choka hi azau zawk² lo ania ka beng hi chhet theilo ani hleinem. Bakah vawiin chu saturday ani bawka. Inchung pawp khi tih phuidan i ngaihtuah dawnnia. Ruah tlak apianga bucket dawh zel angai mai" Mrs Kim chuan ati a, a bowl la kuah trun chungin fridge chu a tlawh khar a.
"Tae a tello chuan kati thei nang, bakah ahriat laiin vawikhat mah Jin kha min chhaih miah suh ang che. Hria maw?" Namjoon chuan ati a, uluk zetin anu chu a en a.
"Ole honey"
"Bakah ka nau in min bully hi kaduhlo hrim², ka star tih ahriat chuan min blackmail leh dawn nasa ltk" Namjoon chuan ati a. Chhuata atui phuh huh te chu pawn chhia in ahru hna² a.
"Ole² sweetheart, Tae chu han ko la, tukthruan ka peih tawh dawn" Mrs Kim chuan ati a. Namjoon chu thawhalh chungin room lamah chuan achho ta a.
🍑
"Mahse ti tura katih cheu bak engmah tih belh miah suh ang cheu o, in hria em" Taehyung chuan ati a, ahmaa thru a thiante pahnih chu fiah takin a en kal a.
"Kai! In hria em katih chu, ka signal na che i hmuh hma chu inchung khi analh ltk lo ti miah suh ang che, anihloh chuan kookie nen chauh kan chho theilo palh ang. Ahun tak kha angai ania" Taehyung chuan ati a. Ahma ah chuan a high school thian pahnih. An threnawm, a kid nibawk pahnih te chu chair pahnih ah chuan an thru a. Ani chu tlema a dup zawkah leh. Um.. Tlem a rawng dang deuhah chuan athu a.
"Oo.. Tae ka hria alawm, a ninawm e, tunah chuan Mario Kart khel tawh ang u, nimin tlaiah kan kheldawnnia i tih vek tawh kha" Kai chuan alo ti triau va. A sam dum kir chial chu a kut in ahrual mual² a. Taehyunga hmangaihna kawng chu vanduaithlak takin ala hriatthiam pui velo hle a.
"In tisual palh ang tih kahlau vetho lawm" Taehyung chuan trap aw trep chuan alo tichuai raih a.
"Tae, kan tisual lovang. Games khelh zawh ah kan practice tha leh dawnnia, tunah chuan games khel hrih phawt ang u, eomma in min rawn koh leh hma in" Beomgyu chuan alo ti veleh a. Taehyung chu alo thaw hak a.
"Ole" Ati chuai raih a. A tv, games khelh nana akawl chu a on hna² a.
"TAE!!!" tiin ring takin Namjoon chuan arawn kova.
"-ninawm-- ENG NGEE?!!!"
"LO CHHUK TAWH RAWH U"