✹ Bölüm 4 : İlk Gün ✹

89 9 1
                                    


• Herkese merhaba •

• Bugünkü konumuzu sanırım biraz doğaçlama yazacağım •

• Aklıma konu gelmiyor ve siz bana yardımcı olmuyorsunuz •

• Lütfen aklınıza gelen konuları yorumlarda yazın •

• Konu geldi aklıma şu anda mdsanfchjsla •

• Bugün size ilk gün hakkın da bir şeyler söyleyeceğim •

• Umarım beğenirsiniz •

• İyi okumalar •


İlk gün rahat olun . İlk günden ders işleyebilirler . Çünkü sizin zamanınız çok önemli ve hocalar boş yere zaman harcamayı sevmezler .

Özellikle matematik veya Türkçe hocalarının işleyeceğini düşünüyorum . Çantanız çok büyük olmasın . Çantanıza şunları koyabilirsiniz : 

⇝ Kareli bir defter .

⇝ Çizgili bir defter . Benim bir defterim vardı önü kareli arkası çizgili böyle bir defteriniz varsa onu götürebilirsiniz .

⇝ İlk gün genel de kitaplar verilir . Poşetle vermeye bilirler ve çantanızın sağlığı açısından yani  saplarının kopmaması açısından bir poşet koyabilirsiniz . 

⇝ Ve tabii ki de kalemliğiniz .

Bu konu hakkın da ayrı bir bölüm yapmayı düşünüyorum sizce yapayım mı ? Bu cümlenin yorumlarına yazarsanız sevinirim . 


İlk gün kendinizi çok kasmayın . Arkadaşlarınızla özlem giderin falan filan . Ama ilk günden gevşemeyin . Gevşemekten kastım  sizin göreviniz bu sınava hazırlanmak ve bunu hiç bir zaman unutmayın . 

Eğer okul başlamadan 1 - 2 gün önceden derslerin konularına bakarsanız hoca anlattığı zaman derse katılabilirsiniz .

Bu da demek olur ki ilk günden hocanın gözüne girersiniz . Tabii burada ki asıl konu hocanın gözüne girmek değil . 

O da önemli ama benim burada asıl anlatmak istediğim eğer konuyu bilirseniz daha öz güvenli  hissedersiniz ve motivasyonunuz artar .

Ee motivasyonunuz artarsa da daha çok derse katılmak istersiniz ve öğrenme isteğiniz artar merak edersiniz ve derse daha iyi odaklanıp bilgileri aklınız da tutmaya çalışırsınız . 

Konumuzla alakası yok ama aklıma gelmişken söyleyeyim hoca  bir konuyu anlatırken yazmaya çalışmayın . Yazmayı erteleyebilirsiniz . 

Yetiştiremezseniz bir arkadaşından alırsınız ama hoca o konuyu size tekrar anlatmaz .

Eğer hoca size ben yazarken yazın diyorsa yazın . Ama dikkat edin yazarken diyorum anlatırken değil . Hoca size anlatır ve siz de tahtayı yazarken daha iyi pekiştirirsiniz . 


 ! ! LÜTFEN ÜŞENMEYİN VE OKUYUN ÖNEMLİ ! !

Eveet bugünlük bu kadar . Umarım beğenmişsinizdir . Lütfen vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Bölümün başında da dediğim gibi aklınıza gelen konuları yazmayı unutmayın 

Sınır koymak istemiyorum fakat kitabı okuyorsunuz ama vote veya yorum yok . Bu bende hayal kırıklığı yaratıyor . Bu kadar  düşünüp yazıyorum ama siz böyle yapınca üzülüyorum .

Diyeceksiniz ki oturduğun yerden yazıyorsun ne kadar zamanını alabilir ki ? Ama bir de şöyle düşünün hem konu bulmaya çalışıyorum hem de cümleleri daha anlaşılır yazmaya çalışıyorum . Bölümleri uzun yapmaya çalışıyorum .

 Okurken sıkılmamanız için sizi sıkmayacak şekil de yazmaya çalışıyorum . Daha çok şey var ve  lütfen beni anlayın .

Şu an okunma sayımız az ama biz bize yeteriz değil mi ?

• 5. bölüm de görüşmek üzere •

• Kendinize iyi bakın •

• Fikirlerinizi yazmayı unutmayın •

• 16 / 04 / 2020 •

• Bu bölüme 5 yorum gelmezse sınır koyacağım •

• 508 Kelime • 

❀❀ 8. ѕıɴıғ тαvѕιyelerι ❀❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin